۲۸ تیر ۱۳۹۱، ۱۴:۵۰
کد خبر: 80236071
T T
۰ نفر
648 مبلغ ويژه رمضان در سيستان و بلوچستان فعاليت مي كنند

زاهدان - رييس اداره فرهنگي تبليغات اسلامي سيستان و بلوچستان گفت: 648 مبلغ و مبلغه غير بومي و بومي طي ماه مبارك رمضان در مناطق مختلف استان به فعاليتهاي تبليغي مي پردازند.

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام'محسن محمدزاده' روز چهارشنبه افزود: این افراد شامل 450 مبلغ و مبلغه از شهرستانهای مشهد مقدس، قم و اصفهان و 198 مبلغ بومی طی ماه مبارك رمضان در مراكز بخشها و روستاهای فاقد روحانی به مدت 30 روز فعالیت خواهند كرد.

وی اظهار داشت: اجرای برنامه ‌های مختلف از جمله برگزاری گفتمان دینی، دیدار چهره به چهره با مردم به ویژه نوجوانان و جوانان، اقامه نماز جماعت، سخنرانی، پاسخ به شبهات و پرسش های شرعی، برگزاری كلاس‌ های قرآن‌ و احكام، معارف اسلامی و نشست قرائت ادعیه توسط مبلغان اعزامی با همكاری و همیاری هیات امنای مساجد انجام می شود.

رییس اداره فرهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان هدف از اعزام این مبلغان را آشنایی مردم با مبانی اسلام و فوائد روزه، پیوند مردم و به خصوص جوانان با مساجد و ارتقای معرفت دینی در جامعه بیان كرد.

وی تاكید كرد: روحانیون باید در كلاسهای تفسیر و منابر ویژه ماه مبارك رمضان از قرآن و تاكید بر مسائل اجتماعی به ویژه رعایت حجاب و عفاف غفلت نكنند. ك/1

7307 / 653