۲۱ تیر ۱۳۹۱، ۱۸:۳۷
کد خبر: 80225184
T T
۰ نفر

اصفهان قهرمان واليبال دانش آموزي كشور شد

۲۱ تیر ۱۳۹۱، ۱۸:۳۷
کد خبر: 80225184
اصفهان قهرمان واليبال دانش آموزي كشور شد

شهرري- تيم واليبال دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اصفهان مقام اول مسابقات دانش آموزي كشور را كسب كرد.

به گزارش ایرنا، در مسابقه فینال والیبال دانش آموزی دختر مقطع متوسطه كه بعدازظهر روز چهارشنبه در سالن 22 بهمن شهرری به پایان رسید، تیم والیبال اصفهان توانست در دو ست پیاپی حریف خود از استان فارس را شكست دهد و برسكوی قهرمانی قرار بگیرد.

اكرم ابوالقاسم، مسوول انجمن ورزشی دختران آموزش و پرورش كشور و ناظر مسابقات والیبال در گفت و گو با ایرنا در خصوص تیمهای شركت كننده در این دوره از مسابقات گفت: تعداد 19 تیم از 19 استان در این مسابقات شركت كردند كه مسابقات نیز در سه گروه پنج تیمی و یك گروه چهار تیمی برگزار شد.

وی افزود: در دور دوم جدول حذفی، تیم های سمنان، آذربایجان غربی، شهرستانهای استان تهران، البرز، فارس، اصفهان ، كرمان و خراسان رضوی هشت تیم صعود كننده به مرحله نیمه نهایی انتخاب شدند.

ابوالقاسم در رابطه با رده بندی تیم ها اظهار داشت: از این هشت تیم چهار تیم اول برای كسب رده های پنجم تا هشتم و چهار تیم دوم برای كسب رده های اول تا چهارم باهم به رقابت پرداختند كه تیم های كرمان و خراسان رضوی به ترتیب در جایگاه سوم و چهارم ایستادند.

گفتنی است مسابقات والیبال در چهار روز با حضور تعداد 228 والیبالیست و دو نفراز هر تیم به عنوان سرپرست و مربی در سالن 22 بهمن شهرری برگزار شد و مراسم اختتامیه نیز عصر فردا در دانشكده شریعتی تهران برگزار می شود.

7299/699