۱۵ تیر ۱۳۹۱، ۸:۱۱
کد خبر: 80215249
T T
۰ نفر
مهمترين وظيفه هرشيعه در زمان انتظار،شناخت بيشتر امام زمان (عج) است

گچساران- فرماندار باشت گفت: مهمترين وظيفه‌ و تكليف هر شيعه منتظر در زمان انتظار ، شناخت بيش از پيش ابعاد وجودي حضرت حجت صاحب عصر و زمان مهدي (عج) است.

'علی اصغر قلی پور' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعتقاد به منجی و موعود در همه ادیان، نشانگر حس حقیقت جویی و آزادی خواهی بشر بوده است.

وی بیان كرد: روز ظهور آن ذخیره الهی، سرآغاز استقرار عدالت اسلامی در جهان خواهد بود.

قلی پور اظهار داشت: كسي كه منتظر شد و نام و یاد امام زمان(عج) در دل او تجلي كرد با تمام وجود و از همه ي راه هاي ممكن براي شناخت بیشتر و رسیدن به محبوب گام بر می دارد.

وی حضرت مهدی (عج) وارث همه ي فضایل دانست و افزود: منتظران واقعی او در تمامی گیتی برای رسیدن این منجی لحظه شماری می كنند و منتظرند تا پرچم عدل و عدالت را در سراسر جهان به اهتزاز درآورد.

قلی پور با تاكید بر برگزاری برنامه های مناسب در نیمه شعبان در نقاط مختلف باشت تصریح كرد: باید از اعیاد اسلامی همچون نیمه شعبان به عنوان فرصتی برای تشریح و تبیین بیشتر مفاهیم و ارزش های دینی و اسلامی بهره برد.

فرماندار باشت اظهار داشت: سعادت زمین به بركت وجود امام زمان(عج) است و هر كس می‌خواهد از یاران آن حضرت باشد باید دو خصوصیت منتظر واقعی و اخلاق پسندیده را در خود داشته باشد و از محرمات ، كینه ، كدورت و گناه دوری كند.

قلی پور تصریح كرد: دشمنان این دین آسمانی برای اینكه به بی‌نتیجه بودن فعالیت‌های مذموم خود بیش از بیش واقف شوند باید مردم اعم از پیر و جوان در جشن میلاد این امام بزرگ شیعیان با شور و اشتیاق بیشتری حضور پیدا كنند.

7461/671/7530