۱۳ تیر ۱۳۹۱، ۱۵:۱۱
کد خبر: 80212664
T T
۰ نفر

اردو ياران ولايت در تهران برگزار مي شود

۱۳ تیر ۱۳۹۱، ۱۵:۱۱
کد خبر: 80212664

استان تهران - مديراداره دانش آموزي شهر تهران گفت: 'اردو ياران ولايت' با حضور 300 دانش آموز دختر و پسر تهراني در اردوگاه شهيد چمران برگزار مي‌شود.

به گزارش ایرنا از اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران، 'محمدرضا مهدلو' درباره 'اردوی یاران ولایت' كه توسط سازمان دانش آموزی شهر تهران برگزار می شود، اظهار داشت: این اردو برای تربیت یاور مربیان و به منظور كمك در امر آموزش مربیان پیشتاز و فرزانه برگزار می شود.

وی هدف سازمان دانش آموزی شهر تهران از برگزاری این اردو را تربیت یاران و محبان ولایت و پیوند نسل جوان با منویات مقام معظم رهبری برشمرد و افزود: توسعه نیروی انسانی از طریق مهارت آموزی هدفمند نیز از جمله اهدافی است كه سازمان دانش آموزی آن را دنبال می كند.

مهدلو در رابطه با دانش آموزان شركت كننده در این اردو گفت: در زمان حاضر جمعی از دانش آموزان اول و دوم متوسطه شهر تهران در این اردو شركت دارند تا بتوانند دست كم دو سال تحصیلی به مدارس خود خدمات رسانی كنند.

وی تعداد دانش آموزان شركت كننده در این اردو را 300 نفر ذكر كرد و افزود: از این تعداد 150 نفر دختر و 150 نفر را پسران تشكیل می دهند.

مدیر اداره دانش آموزی شهر تهران افزود: تعداد دانش آموزان انتخاب شده بر اساس سهمیه ای بود كه با توجه به میزان فعالیت هر منطقه به آنها تعلق گرفته است.

مهدلو درباره محتوا و برنامه هایی كه در اردو ارائه خواهد شد گفت: این اردو شامل كلاس های آموزشی، مهارتی، معرفتی، بصیرتی و فرهنگی است.

وی در توضیح پیرامون این كلاس ها افزود: دانش آموزان در این دوره با مهارتهای رهبری گروه، كمك های اولیه و امداد و نجات (با حضور متخصصانی از جمعیت هلال احمر)، صف جمع با محوریت رژه، برگزاری مانور تشكیلاتی، آشنایی با فرقه های ضاله و نوظهور، عرفان های كاذب (با حضور اساتید فن و برجسته)، مسابقات ورزشی، فرهنگی آشنا می شوند.

این اردو در روزهای 17 و 18 تیر، ویژه دانش آموزان پیشتاز و در 19 و 20 تیر ماه ویژه فرزانگان در اردوگاه شهید چمران برگزار می شود.

تهرام*3377/1556/
۰ نفر