۱۱ تیر ۱۳۹۱، ۱۵:۱۷
کد خبر: 80209133
T T
۰ نفر
رسانه هندي: ايران تحريمهاي جديد اتحاديه اروپا را تحمل مي كند

دهلي نو - شبكه خبري ' زي نيوز هند' با نظر سنجي از مخاطبين خود كه آيا، ايران مي تواند تحريم هاي جديد اتحاديه اروپا را تحمل و آن را پشت سربگذارد، از برنامه ريزي جدي ايران براي مواجهه با تحريم هاي جديد خبر داده است.

به گزارش ایرنا، این شبكه خبری روز یكشنبه به نقل از 'محمود بهمنی' رییس بانك مركزی ایران اعلام كرد كه تهران برای مقابله با بحران هایی كه اتحایه اروپا بر بخش نفتی ایران تحمیل كرد برنامه ریزی كرده است.

در تحلیل نتایج نظرسنجی این رسانه هندی آمده است كه 60 درصد از شركت كنندگان ، به این پرسش كه آیا ایران قادر به تحمل تحریم های جدید هست، نتیجه بلی را انتخاب كرده اند.

20 درصد شركت كنندگان در این نظرسنجی گفته اند كه ایران نمی تواند این تحریم ها را تحمل كند و بقیه به این پرسش جواب 'شاید' داده اند.

شبكه خبری زی نیوز هند همچنین به نقل از رییس كل بانك مركزی جمهوری اسلامی نوشت : ایران به اندازه كافی ارز برای تامین نیازهای خود دارد و برای مقابله با تحریم ها برنامه ریزی كرده ایم و به فروش نفت خود به رغم تحریم های فعلی و آینده ادامه خواهیم داد.

وی گفت :ما هم برای مقابله با تحریم‌ها برنامه هایی را در دست اجرا داریم و هم با سیاست‌های مغرضانه مقابله می كنیم.

شبكه خبری زی نیوز هند مجموعه ای بزرگ از رسانه ها شامل رادیو ، تلویزیون و رسانه های نوشتاری است و در خصوص خبرهای مهم خود اقدام به نظر سنجی از اقشار مختلف به صورت رایانه ای می كند.

آساق ** 589**2047**