۱۱ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۳۵
کد خبر: 80208613
T T
۰ نفر

ولايت فقيه ستون اصلي خيمه انقلاب اسلامي است

۱۱ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۳۵
کد خبر: 80208613
ولايت فقيه ستون اصلي خيمه انقلاب اسلامي است

همدان – مسوول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه انصار الحسين (ع) استان همدان گفت: ولايت فقيه به عنوان يكي از اركان و پايه هاي محوري نظام اسلامي و ستون اصلي خيمه انقلاب اسلامي است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام 'محمد رضوی راد' روز یكشنبه در همایش بصیرتی خانواده های كاركنان سپاه افزود: نظام جمهوری اسلامی نظامی ولایی است و هدف هر مومن ولایی و انقلابی ،‌حركت در مسیر رهبری است.

وی اضافه كرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید بیش از همه در مسیر حركت كرده و دفاع از انقلاب اسلامی و دستاورهای آن را هموراه مورد توجه قرار دهد.

وی حركت سپاه در مسیر ولایت را از بزرگترین سرمایه های این نهاد مردمی برشمرد و اظهار داشت : حركت بر محور ایمان و معنویت و بهره گیری از شور و شعور انقلابی ، بصیرت و تبعیت از رهبری اساس موفقیت و عزت سپاه از آغاز حركت انقلابی مردم تا به امروز بوده است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه همدان افزود: بصیرت، ایمان و معنویت بهترین سلاح در برابر تهدیدها و جنگ نرم دشمن است .

وی سپاه را پرچمدار انقلاب اسلامی دانست و گفت: پاسداران با افزایش بصیرت و عمق بخشی به ایمان خود توطئه جنگ نرم دشمن را با شكست مواجه می كنند.

حجت الاسلام رضوی راد اضافه كرد: تمامی كشورهای جهان می خواهند با فشارهای سیاسی و اقتصادی و به خصوص اهرم فرهنگی ایران را به زانو درآورند ولی به بركت وجود رهبری فرزانه انقلاب تمامی نقشه های آنها نقش بر آب شده و حقانیت ایران اسلامی به اثبات رسیده است.

مسوول نهاد نمایندگی در سپاه ناحیه بهار نیز گفت: هر جا كه كشور دچار مشكل شود سپاه به عنوان بازوی انقلاب به دفاع از مردم و انقلاب می پردازد.

حجت الاسلام 'حسین عیاری' افزود: پاسدارن امتحان و آزمون خطیر خود را در هشت سال جنگ تحمیلی به درستی و موفقیت پس داده اند.

وی هدف از برگزاری این همایش را تعمیق معنویت و مبانی تربیتی و اعتقادی و آشنایی هر چه بیشتر پاسداران و خانواده های آنها با مسایل سیاسی و فرهنگی روز ذكر كرد.

7525/576