۱۰ تیر ۱۳۹۱، ۱۸:۱۸
کد خبر: 80207722
T T
۰ نفر
تيم فوتبال مس كرمان در اردوي تركيه به مصاف پيكان مي رود

آنكارا - سرپرست تيم فوتبال مس كرمان از برگزاري دو ديدار تداركاتي ديگر از جمله بازي با تيم پيكان در اردوي آمادگي اين تيم در تركيه خبر داد.

' احمد نخعی ' روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان این مطلب گفت : اردوی آمادگی تیم فوتبال مس كرمان برای حضور در فصل آینده لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران از روز چهارشنبه گذشته در كمپ ' غار تپه ' در یكصد كیلومتری شهر استانبول دایر شده است و این تیم ضمن انجام تمرینات آمادگی در نخستین دیدار تداركاتی خود مقابل تیم 'اسپارتاك نانچیك ' روسیه به تساوی یك بر یك رسید كه تك گل این تیم را ' فرزاد حسین پور ' از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

وی در باره دیگر دیدارهای تداركاتی تیم مس در تركیه اظهارداشت : این تیم روز دوشنبه به مصاف تیم پیكان تهران كه از امروز اردوی آمادگی خود را در تركیه دایر كرد ، می رود و روز جمعه آینده نیز دیداری تداركاتی با یكی از تیم های خارجی كه نام او هنوز مشخص نیست ، انجام خواهد داد.

وی از ' وحید اسماعیلی ، احمد زنده رو و حجت صدقی ' به عنوان غایبان تیم مس كرمان در اردوی تركیه نام برد و گفت : زنده رو و اسماعیلی به همراه تیم فوتبال زیر 23 سال ایران در مالزی بسر می برند و صدقی نیز همراه با دیگر دعوت شدگان به اردوی تیم فوتبال جوانان ایران در تهران تمریناتش را پی می گیرد.

سرپرست تیم فوتبال مس كرمان در باره وضعیت ' میلاد جهانی ' كه نتوانست این تیم را در سفر به تركیه همراهی كند ، اظهارداشت : جهانی از نظر گذرنامه مشكل داشت كه با رفع آن ، این بازیكن روز دوشنبه به جمع دیگر بازیكنان این تیم خواهد پیوست.

نخعی به تمرینات بازیكنان این تیم در دو نوبت و زیر نظر ' ابراهیم قاسمپور ' اشاره كرد و گفت : بازیكنانی همچون 'رضا عنایتی ، حسین كاظمی ، ایوان پترویج ، شهرام گودرزی ، مسعود نظر زاده ، و... ' زیر نظر قاسمپور روزانه دو نوبت به تمرین می پردازند تا با آمادگی كامل در فصل آتی لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران حضور یابند.

خاورم ** 230*1553