برنز ليگ جهاني استارت خوبي براي بازگشتم به ميادين بود

كرمانشاه - كاپيتان كرمانشاهي وزن 68- كيلوگرم تيم ملي كاراته بانوان ايران، گفت: بعد از مصدوميت ها و اتفاق هايي كه برايم افتاد، كسب مدال برنز در ليگ جهاني كاراته وان اندونزي، استارت خوبي براي بازگشتم به كاراته بود تا در رقابتهاي پيش رو نتيجه بهتري را كسب كنم.

'پگاه زنگنه' روز شنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، در خصوص رقابت های لیگ جهانی كاراته، اظهار داشت: در لیگ جهانی با حریفان خوبی مبارزه كردم كه از چهره های مطرح آسیایی بودند و خوشبختانه به مدال نیز دست یافتم.

وی افزود: در مبارزه اول خود، به مصاف حریف اندونزیایی رفتم و توانستم با حساب 'هفت بر صفر' این حریف را مغلوب كنم تا در دومین مسابقه خود برابر حریفی از لهستان قرار بگیرم اما متاسفانه این رقابت را ' دو بر یك' به حریف واگذار كردم و در گروه بازنده ها قرار گرفتم.

زنگنه ادامه داد: در گروه بازنده ها به مصاف نماینده مالزی رفتم و توانستم در دیداری یك طرفه با حساب ' هشت بر صفر' به برتری رسیده و مدال برنز رقابت های لیگ جهانی را از آن خود كنم.

وی با اشاره به اینكه این رقابتها تجربه خوبی پیش از شركت در مسابقات آسیایی بود، اظهار داشت: جهش خوبی در كاراته بانوان آسیا اتفاق افتاده و هیچ حریفی را نمی توان دست كم گرفت، با این حال كاراته كاهای ژاپن، چین و ازبكستان مهمترین حریفانم هستند كه با توجه به شركت در دوره گذشته مسابقات آسیایی و نیز حضور در تورنتمت های مختلف شناخت خوبی ازآنها دارم.

زنگنه همچنین در خصوص نحوه تمرینات تیم ملی بانوان پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در ازبكستان گفت: هم اكنون دو مرحله اردو پیش از شركت در مسابقات آسیایی پیش رو داریم كه تمرینات تكنیكی و تاكتیكی طبق نظر كادر فنی در دستور كار قرار دارد و از حجم تمرینات كاسته شده است.

وی در پایان ابراز امیدواری كرد، با دعای خیر مردم در مسابقات آسیایی نتیجه ای بهتر از دوره گذشته برای ملی پوشان بانوان كاراته رقم بخورد.ك/3

7458/567