۸ تیر ۱۳۹۱، ۱۶:۲۱
کد خبر: 80205117
T T
۰ نفر
كيهان كلهر در حاشيه المپيك لندن برنامه اجرا مي كند

تهران - 'كيهان كلهر ' نوازنده برجسته كمانچه و چهره شناخته شده موسيقي شرق در عرصه بين الملل در جشنواره موسيقي المپيك لندن برنامه اجرا مي كند .

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا ، این موسیقیدان و نوازنده‌ی چیره‌دست كمانچه در این جشنواره كه از جمله معتبرترین رویدادهای فرهنگی هنری مربوط به المپیك لندن به شمار می رود در حاشیه رود تایمز به صحنه می رود .

دراین جشنواره برنامه های مختلفی از موسیقیدانان كشورهای شركت‌كننده در المپیك و پارا المپیك در مكان‌های دیدنی حاشیه‌ی رود تایمز اجرا می شود و طی آن موسیقیدانان هر یك از پنج قاره‌ بزرگ دنیا در مراكز مورد توجه شهر لندن به صحنه می روند .

باترسی پارك (آسیا)، ملان ترافالگار و سامرست هاوس (اروپا)، برج لندن (آمریكا)، كالج سلطنتی نیروی دریایی گرینویچ (اقیانوسیه) و باغ تفریحی لندن میزبان هنرمندان آفریقایی خواهد بود.

این نوازنده و آهنگساز برجسته در طول فعالیت خود نقش بسزایی در شناساندن فرهنگ موسیقایی شرق به جهانیان ایفا كرده است ، حضور در جشنواره های معتبر موسیقی از جمله 'وماگس' و 'گرمی' و اجرا در بنام ترین سالن های موسیقی جهان در كارنامه وی دیده می شود .

فراهنگ ** 9252**1319