۸ تیر ۱۳۹۱، ۱۴:۵۶
کد خبر: 80204993
T T
۰ نفر
هشت گروه پيشگيري از اعتياد اجتماع محور در قير و كارزين فعال است

شيراز - رييس بهزيستي شهرستان قير و كارزين گفت: براي پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي ناشي از اعتياد هشت گروه پيشگيري اجتماع محور در هشت منطقه اين شهرستان فعال است.

به گزارش ایرنا، سعیده كاظمیان به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدردر دیدار با مسوولان دادگستری این شهرستان اظهار داشت: این گروه ها با هدف پیشگیری و كاستن از آسیب های اجتماعی ناشی از اعتیاد با تشكیل اجتماعات محلی و برگزاری كلاس های آموزشی، مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: از این هشت گروه پیشگیری اجتماع محور دو گروه در شهر قیر، سه گروه در شهر كارزین، امام شهر، مبارك آباد، یك گروه اجتماع محورمهد كودك درعلی آباد و دو گروه در روستاهای زاخرویه و دهبه در این شهرستان در حال فعالیت است .

كاظمیان با بیان اینكه، پیشگیری مهمترین گام در كنترل اعتیاد و آسب های اجتماعی به شمار می رود افزود: گروه های پیشگیری اجتماع محور از طریق برگزاری كلاس های آموزشی، ورزشی و نمایشی پیام های خود را به خانواده ها در زمینه آگاه سازی افراد جامعه و پیشگیری از اعتیاد ابلاغ می كنند.

وی ادامه داد: هم اكنون تعامل مثبت و سازنده ای بین دادگستری و سایر اداره های این شهرستان وجود دارد و می توان با استفاده از این تعامل مثبت و سازنده، ناهنجاری های اجتماعی را كاهش داد.

شهرستان قیر و كارزین به مركزیت قیر در فاصله 169 كیلومتری جنوب غرب شیراز واقع شده است.ك/2

7381 /679