۶ تیر ۱۳۹۱، ۲۱:۵۵
کد خبر: 80202040
T T
۰ نفر
مجتمع سينمايي كاشان 580 ميليون ريال درآمد داشته است

كاشان- مدير مجتمع سينمايي كاشان گفت: مجتمع سينمايي كاشان در سه ماه نخست امسال 580 ميليون ريال درآمد داشته است.

'سید احمد حسینی' روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: فیلم سینمایی'قلاده های طلا' با 260 میلیون ریال، فیلم 'فیتیله و ماه پیشونی' با 75 میلیون ریال و فیلم سینمایی 'انتهای خیابان هشتم' با 66 میلیون ریال جزوه سه فیلم پرفروش سه ماه اول سال قرار گرفته اند.

وی تعداد فیلم های اكران شده سه ماه نخست سال را 17 فیلم اعلام كرد و افزود: مجموع فیلم های اكران شده در فصل بهار توانسته بیست و سه هزار بیننده را به سالن های سینما ببرد.

وی، با اشاره به كم بودن میزان درآمد حاصله از فروش فیلم ها در این مدت، تصریح كرد: مورد توجه قرار نگرفتن فیلم ها از سوی شهروندان و همزمانی فیلم ها با ایام امتحانات خرداد ماه دانش آموزان و دانشجویان و برگزاری جام ملت های یورو 2012 ازجمله دلایل كم بودن میزان درآمد حاصله از فروش فیلم های به نمایش گذاشته شده این مجتمع در سه ماهه نخست امسال بوده است.

حسینی، با بیان اینكه مجتمع سینمایی كاشان دارای سه سالن نمایش مجزاست، تاكید كرد: بهای بلیط فیلم های به نمایش گذاشته شده در این مجتمع 25 هزار ریال است و روزهای سه شنبه هر هفته نیز بلیط ها، به صورت نیم بها با قسمت 15 هزار ریال به علاقه مندان ارایه می شود.

هم اكنون سه فیلم سه فیلم سینمایی 'آزمایشگاه' ، 'دوستی از جنس آتش' و 'قفس طلایی' در مجتمع سینمایی كاشان در حال اكران است.

1724/9876