۶ تیر ۱۳۹۱، ۱۳:۵۶
کد خبر: 80201161
T T
۰ نفر
نمايشهاي آييني مهدويت به مدت 10 شب در مشهد برگزارمي شود

مشهد- مسوول كانون تخصصي مهدويت خراسان رضوي از برگزاري نمايش هاي آييني به مدت 10 شب در مشهد خبر داد.

حجت الاسلام سعید آخوندی روز سه شنبه در نشستی خبری گفت: این نمایشهای به مناسبت نیمه شعبان از 13 تیرماه به همت كانون تخصصی مهدویت خراسان رضوی و خیمه الانتظار مشهد در سالن شهدای راه آهن مشهد برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: در این نمایش ها كه به مدت 10 شب برگزار می گردد به موضوع امام عصر(عج) قبل از ولادت، زمان ولادت، بعد از ولادت، غیبت صغری، غیبت كبری،مسائل روز، دفاع مقدس، آسیب ها مهدویت مسائلی چون انجمن حجتیه و شیطان پرستی اشاره خواهد شد.

مدیر خیمه الانتظار مشهد در بخشی از این نشست همچنین از برگزاری جشن میلاد امام عصر(عج) برای چهاردهمین سال متوالی از سوی متولیان خیمه الانتظار خبر داد و بیان كرد: براساس برنامه ریزیهای انجام شده مراسم امسال علاوه بر خیمه الانتظار واقع در 35 متری چهار راه مطهری شمالی در سالن شهدای راه آهن مشهد نیز برگزار خواهد شد.

آخوندی گفت: این جشنها از شب هشت تیرماه جاری به مدت 10 شب برگزار می گردد.

مراسم جشن میلاد نیمه شعبان در خیمه الانتظار بصورت سنتی در قالب مداحی، قرائت قرآن كریم، مولودی خوانی، تواشیح، سخنرانی و غیره خواهد بود.

آخوندی گفت: سخنرانان این مراسم آیت ا... علم الهدی امام جمعه مشهد، حجت الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران، حج اسلام دهنوی، فرحزاد، ماندگاری، میرباقری، علی اكبری و رئیسی معاون اول قوه قضائیه می باشند.

وی از استقبال این جشنها در سالهای قبل خبرداده و بیان كرد: به عنوان نمونه در سال گذشته شاهد حضور هرشب هشت تا 10 هزار نفر از اقشار مختلف مردم مشهد به خصوص جوانان در این مراسم بودیم.ك/2

7491/659