۶ تیر ۱۳۹۱، ۱۳:۳۴
کد خبر: 80201056
T T
۰ نفر
تصويربرداري سريال 'عمليات 125' از 20 تير آغاز مي‌شود

تهران - تصويربرداري فصل دوم مجموعه تلويزيوني 'عمليات 125' كه قرار است از ابتداي شهريور ماه از شبكه تهران پخش شود، از بيستم تيرماه در تهران آغاز مي‌شود.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، فصل دوم از سری سوم سریال اپیزودی 'عملیات 125' به كارگردانی بهروز افخمی و تهیه كنندگی داود هاشمی از اواخر تیرماه آغاز می‌شود.

داود هاشمی تهیه كننده مجموعه عملیات 125 با بیان اینكه فصل دوم این مجموعه تلویزیونی در 10 قسمت 45 دقیقه ای تولید می‌شود گفت: در این فصل حوادث خاص و ویژه‌ای در سریال اتفاق می‌افتد كه شخصیت های داستانی آن را مهار می‌كنند.

وی با بیان اینكه ایمان صفا، كاوه خداشناس و محمد عمرانی در این فصل مقابل دوربین قرار می‌گیرند، افزود: پیش‌بینی می‌شود تصویربرداری و تدوین فنی فصل دوم از سری سوم این سریال چهار ماه زمان نیاز داشته باشد.

تهیه كننده عملیات 125 همچنین گفت: فصل اول از سری سوم این سریال در 16 قسمت 45 دقیقه‌ای به كارگردانی مسعود آب‌پرور بعد از ماه رمضان از شبكه تهران پخش خواهد شد.

مجموعه سریال 125 كاری از گروه فیلم و سریال شبكه تهران است كه تصویربرداری فصل دوم از سری سوم آن از صالح آباد مركز آموزش گروه ویژه سازمان آتش نشانی كلید می‌خورد.

كارگردانی فصل نخست این مجموعه را 'مسعود آب پرور' بر عهده داشت كه با توجه به آغاز ساخت سری جدید مجموعه '‌هوش سیاه' از سوی این كارگردان، بهروز افخمی كارگردانی فصل دوم از سری سوم سریال '‌عملیات 125' را بر عهده گرفت.

فراهنگ 2025**1588

سرخط اخبار فرهنگ