۴ تیر ۱۳۹۱، ۱۸:۲۰
کد خبر: 80197942
T T
۰ نفر

رودان-مسوول كارگروه قرآن و نهج البلاغه اوقات فراغت رودان گفت:غفلت از غني سازي و عدم بهره برداري درست و بهينه از طرح اوقات فراغت، اوقات فراغت را به يك تهديد و چالش جدي تبديل مي كند.

حجت الاسلام محمد بنی خزاعی یكشنبه درگفت وگوافزود:اگر برنامه ریزی ها در این طرح متناسب با نیاز و خواسته نوجوانان و جوانان نباشد طرح اوقات فراغت به تهدیدی جدی تبدیل خواهد شد.

وی با بیان اینكه اوقات فراغت هم یك تهدید و هم یك فرصت بزرگ محسوب می شود بر برنامه ریزی و بهره مندی مثبت از این فرصت بزرگ تاكید كرد.

وی با تاكید بر اهمیت توجه به كمیت و كیفیت برنامه های طرح اوقات فراغت افزود: برنامه ریزی های طرح اوقات فراغت باید به گونه ای باشد كه نیاز و خواسته نوجوانان و جوانان را برآورده و توطئه دشمنان را نقش بر آب نماید.

خزاعی با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه اندیشه و باورهای اعتقادی نسل جوان؛از اوقات فراغت به عنوان یك فرصت مهم در راستای ارتقاء سطح دانش و بینش نسل جوان نام برد و افزود: برنامه ریزی متناسب با نیاز نسل جوان،موفقیت در برنامه های طرح اوقات فراغت را به دنبال دارد.

وی با تاكید بر بهره گیری از مربیان مجرب در برگزاری كلاس های قرآنی اضافه كرد: به منظور اثر بخشی بیشتر به برنامه های قرآنی مختلف در این طرح باید از مربیانی بهره گیری شود كه دارای تخصص لازم و گواهینامه آموزشی باشند.

مسوول كارگروه قرآن و نهج البلاغه اوقات فراغت رودان از ارائه گواهینامه آموزشی معتبر از سوی اداره تبلیغات اسلامی رودان به شركت كنندگان در این كلاس ها خبر داد.

خزاعی خاطر نشان كرد: تبلیغات اسلامی رودان آمادگی لازم جهت در اختیار قرار دادن مربیان متخصص و مجرب برای اداراتی كه در طرح اوقات فراغت كلاس و دوره های قرآنی برگزار می كنند را داراست. ك/3

7196/668