۴ تیر ۱۳۹۱، ۱۷:۰۹
کد خبر: 80197737
T T
۰ نفر
مسابقات انتخابي كشتي آزاد و فرنگي جوانان گيلان در آستارا آغاز شد

آستارا ـ مسابقات انتخابي كشتي آزاد و فرنگي جوانان استان گيلان با حضور كشتي گيران شهرستان هاي مختلف اين استان در سالن ورزشي انقلاب آستارا آغاز شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا عصر روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: این رقابت ورزشی برای نخستین بار به میزبانی آستارا به مدت سه روز از چهارم تا ششم تیرماه با حضور تیم های شركت كننده از سطح استان گیلان در شهرستان آستارا ادامه می یابد.

سخاوت سلیمان نژاد افزود: رقابت بین كشتی گیران این مسابقات در دو بخش زمانی 9:30 صبح تا 13:30 ظهر و بخش دوم نیز از ساعت 16 تا 20 عصر برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری رقابت های كشتی آزاد و فرنگی بین ورزشكاران هشت وزن، ادامه داد: در این سری از مسابقات ، كشتی گیران آزاد و فرنگی كار بین اوزان 50 تا 120 كیلوگرم در هشت وزن با همدیگر به رقابت می پردازند.

سلیمان نژاد بیان كرد: دو روز نخست این مسابقات اختصاص به كشتی گیران آزادكار دارد و در روز آخر نیز كشتی گیران فرنگی كار به مصاف رقیبان خود می روند.

وی اظهار داشت: وزن كشی بین چهار وزن دوم مسابقات انتخابی كشتی آزاد جوانان استان گیلان برای رقابت در دومین روز از مسابقات، راس ساعت 17 عصر امروز در سالن ورزشی انقلاب آغاز می شود.

به گزارش ایرنا، اعضای تیم كشتی جوانان شهرستان آستارا در قالب هیات كشتی شهرستان با شركت دو تیم در كشتی آزاد و دو تیم در كشتی فرنگی به رقابت با حریفان خود می پردازند.

مسابقات انتخابی كشتی آزاد و فرنگی جوانان استان گیلان در ورزشگاه دو هزار نفری انقلاب شهرستان آستارا برگزار می شود.ك3

7105 / 535/ 603