۳ تیر ۱۳۹۱، ۱۹:۳۳
کد خبر: 80196460
T T
۰ نفر
استاندار چهارمحال و بختياري:بخشي نگري آفت مديريت در نظام اسلامي است

شهركرد - استاندار چهارمحال و بختياري از بخشي نگري به عنوان آفت و عامل مخرب سيستم اداري كشور ياد كرد و گفت: جامع نگري مديران، رمز تحقق اهداف والاي نظام جمهوري اسلامي و موفقيت نظام اداري كشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا 'علی اصغر عنابستانی' عصر شنبه در شورای اداری چهارمحال و بختیاری، كم تحركی و كاهش بهره وری را از مشكلات نظام اداری كشور ذكر كرد و گفت: جایگزینی اندیشه و تفكر سیستمی به جای بخشی نگری شود در اداره ها و دستگاه های اجرایی استان ضروری است.

وی از تمركز زدایی به عنوان سیاست دولت نهم و دهم در نظام اداری كشور یاد كرد و گفت: برای افزایش بهره وری و ارائه مطلوب خدمات به مردم، به انعطاف پذیری بیشتری از سوی سیستم اداری نیازمندیم.

عنابستانی در ادامه خدمت به مردم و تلاش برای حل مشكلات آنان را فلسفه وجودی پذیرش مسوولیت در نظام جمهوری اسلامی عنوان كرد و گفت: نباید به گونه ای عمل كنیم كه روند اجرای طرح های بزرگ و كوچك در استان كند شود.

نماینده عالی دولت در چهارمحال و بختیاری با انتقاد از نبود تعامل بین بخشی در برخی دستگاه های اجرایی تصریح كرد: نباید قبل از اینكه مشكلات درون سازمانی و بین بخشی را حل و فصل كنیم، به دستگاه قضایی شكایت ببریم.

****

سپاه پاسداران، مومن و مقتدر در صیانت از آرمان های جمهوری اسلامی گام بر می دارد

عنابستانی با تبریك فرا رسیدن شعبان و ولادت امام حسین علیه السلام و هفته پاسدار، اضافه كرد: با گذشت 33 سال از عمر با بركت جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مومن به اندیشه های ولایت فقیه، در مسیر دفاع از آرمان های نظام جمهوری اسلامی حركت می كند.

استاندار ادامه داد:هدف دشمنان از هجمه بی سابقه به سپاه، لطمه زدن به این ركن اساسی جمهوری اسلامی است.

عنابستانی با بیان خدمات سپاه طی فعالیت این نهاد، گفت: كمك به پیشرفت و آبادانی كشور و دفاع همه جانبه از آرمان های انقلاب، از اقدامات این نهاد است.

***

دستگاه های اجرایی از اعتبارات ویژه سالجاری برای رونق كشاورزی چهارمحال و بختیاری استفاده كنند

استاندار چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود، با تشریح برنامه های دولت در توسعه بخش كشاورزی و افزایش اشتغال در این بخش، تصریح كرد: دولت دهم برای رونق كشاورزی استان در سالجاری، یكهزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده است.

عنابستانی تاكید كرد:هدف از اختصاص این میزان اعتبار به بخش كشاورزی استان، كمك به روند توسعه و اشتغال آن است و نباید این اعتبار در خرید تجهیزات و ادوات كشاورزی،‌ بهسازی و نوسازی و احداث جایگاه دام هزینه نشود.

وی ادامه داد: نامگذاری سالجاری با عنوان' تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی' از سوی رهبر معظم انقلاب، بیانگر جهت گیری اصلی كشور در سالجاری در مسیر رشد و بالندگی اقتصاد و تقویت پایه های تولید و به نوعی سوق دادن جامعه به سمت موضوع و ارزش خاص در جامعه است.

وی ادامه داد: امیدواریم با تفویض اختیارات استاندار به فرمانداران در واگذاری زمین به علاقه مندان كار در بخش كشاورزی و همكاری تمامی دستگاه های مسوول، كشاورزی استان در سالجاری بیش از پیش رونق یابد.

547/