۲۹ خرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۰۵
کد خبر: 80188391
T T
۰ نفر
تعريض و چهارخطه كردن 70 كيلومتر از جاده هراز در دست اجراست

ساري – معاون راهداري اداره كل راه و شهرسازي مازندران با تاكيد بر لزوم ادامه عمليات تعريض و چهارخطه كردن جاده شرياني هراز ، گفت : در حال حاضر عمليات تعريض ، ارتقا و چهارخطه كردن 70 كيلومتر از اين جاده در دست اجراست.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی مازندران ، ' عباسعلی نجفی ' افزود : احداث بیش از 10 دستگاه پل و 9 دستگاه تونل نیز در این محور مواصلاتی در حال انجام است.

وی اظهار داشت : در حال حاضر بیش از 11 پیمانكار در قطعات مختلف در محور مواصلاتی هراز مشغول به كار هستند.

نجفی با اشاره انجام تعریض و چهارخطه كردن بخشی از جاده هراز در سال های اخیر ، اضافه كرد : عملیات تعریض و ارتقاء در 5/34 كیلومتر از این محور مواصلاتی به اتمام رسیده است .

معاون راهداری اداره كل راه و شهرسازی مازندران از انجام روكش آسفالت در جاده هراز خبر داد و گفت : روكش آسفالت محور هراز به طول 50 كیلومتر در سه قعطه با اعتباری بیش از 60 میلیارد ریال در حال اجراست.

وی یكی از وظایف راه و ترابری را حفظ و نگهداری از راه های استان دانست و افزود : اقدامات گسترده و وسیعی در سال جاری در زمینه لكه گیری و روكش آسفالت محورهای اصلی استان در دستور كار قرار گرفته است .

نجفی گفت : اجرای عملیات روكش آسفالت در محورها ، علاوه بر افزایش طول عمر مفید و بازدهی راه ها می تواند در زمینه افزایش ضریب ایمنی و جلوگیری از خسارات وارده نقش مهمی ایفا كند.ك/1

519/1654