۲۷ خرداد ۱۳۹۱، ۲۳:۳۱
کد خبر: 80186607
T T
۰ نفر
دومين يادواره هشت  شهيد سرافراز نيروي انتظامي شهرستان فهرج برگزار شد

دومين يادواره هشت شهيد سر افراز نيروي انتظامي شهرستان فهرج روز شنبه با حضور اقشار مردم در اين شهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان كرمان در این آیین با تجلیل از مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، گفت: زنده نگه داشتن یاد شهیدان وطیفه همگان است.

حجت الاسلام سید' علیرضا مهدوی نسب' افزود: شهیدان اسوه و الگو برای ما هستند.

وی با اشاره به بیداری اسلامی ایجاد شده در منطقه، اظهار داشت: امروز مظلومان جهان از انقلاب اسلامی الگو گیری می كنند و بیداری اسلامی نشات گرفته و بركت خون شهدای انقلاب اسلامی است.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان كرمان، افزود: امروز آنچه داریم عزت و آبروی ما از بركت خون شهیدان است كه باعث شده ابرقدرت های جهان همچون آمریكا در مقابل ملت ایران سر تعظیم فرود آورند.

وی ادامه داد: مسولان نباید خدمتگذاری به خانواده های شهدا و ایثار گران را فراموش كنند.

وی افزود: نیروی انتظامی در خدمت خانواده های شهدا است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان كرمان نیز در این یادواره با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی گفت: شهدا از حیات و زندگی خود گذشتند تا ما حیات پیدا كنیم.

سرهنگ 'علی كاظمی' در زمینه بر گزاری یادواره های شهدای نیروی انتظامی استان، گفت: یادواره های شهدا برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و دیدار با خانواده های شهدا جهت تقویت روحیه مابرای ادامه راه شهیدان است.

وی با بیان اینكه شهدا مقام شامخ و ارجمندی نزد خداوند متعال دارند، خاطر نشان كرد: شهادت ارثی است كه خداوند به بندگان حقیقی خودش اعطا می كند.

وی افزود: شهدا وظیفه سنگینی امروز به ما محول كرده اند و وظیفه ما در مقابل شهدا سنگین است.

جانشین فرمانده انتظامی استان از اعزام خانواده های شهدا نیروی انتظامی كه به سفر زیارتی و معنوی مشهد مقدس طی دوسال گذشته اعزام نشده اند خبر داد و گفت این گروه در نیمه اول ودوم شهریور ماه به مشهد مقدس اعزام خواهند شد

امام جمعه شهرستان فهرج خواستار تدوین كتاب زندگی نامه شهدای شهرستان فهرج شد، گفت: باید كتاب زندگی نامه شهدای شهرستان فهرج تهیه و در اختیار مردم این شهرستان قرار بگیرد.

'خیراله ابراهیمی' به مسوولان توصیه كرد: نسبت به انجام این كار اهتمام ورزند و در اختیار نسل آینده قرار گیرد.

وی گفت: چاپ زندگی نامه شهدای فهرج با استقبال مردم این شهرستان روبرو خواهد شد.

وی همچنین خواستار همكاری بیشتر بنیاد شهید شهرستان بم در این زمینه شد.

به گزارش ایرنا این مراسم با اجرای مراسم مداحی توسط یكی از مداحان همراه بود و در ادامه این مراسم از خانواده های شهدا و ایثارگران و جانبازان نیروی انتظامی در فهرج تجلیل شد.ك/2

7438/2624