۲۷ خرداد ۱۳۹۱، ۱۴:۵۱
کد خبر: 80185882
T T
۰ نفر

خزاعي:

قلاده هاي طلا در لبنان اكران مي‌شود

۲۷ خرداد ۱۳۹۱، ۱۴:۵۱
کد خبر: 80185882
قلاده هاي طلا در لبنان اكران مي‌شود

تهران- تهيه كننده فيلم سينمايي قلاده هاي طلا از اكران اين فيلم در كشورهاي خارجي خبر داد و گفت: اين اثر بزودي در كشور لبنان به اكران عمومي مي رسد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، 'محمد خزاعی' روز شنبه در مراسم تقدیر از عوامل فیلم سینمایی قلاده های طلا گفت: در سال 88 كه ساخت این پروژه پیشنهاد شد، هیچ حامی جدی برای این اثر وجود نداشت.

وی افزود: به رغم تاكید ما درمورد اینكه در قبال انتخابات و وقایع پشت پرده آن وظیفه ای داریم كه نیاز است در قالب كار هنری و نمایشی به تصویر كشیده شود؛ بازهم حامی وجود نداشت.

تهیه كننده فیلم قلاده های طلا یادآور شد: عوامل این اثر سینمایی باوجود فشارها مجاهدت كرده و در ساخت این اثر سینمایی حاضر شدند.

خزاعی ادامه داد: از جاهای مختلف با بازیگران این اثر و عوامل تولید آن تماس گرفته و از آنان با تهدید درخواست می شد كه در ساخت این اثر مشاركت نداشته باشند.

وی تصریح كرد كه این اثر سینمایی نخستین پروژه سیاسی سینمای ایران است كه توانسته با اقبال عمومی مردم مواجه شود.

خزاعی گفت: فیلم قلاده های طلا رویكردی جدید در میان مردم داشته و توانست نگرش خیلی ها را نسبت به مسائل انتخابات سال 88 تغییر دهد.

خزاعی از اكران فیلم قلاده های طلا در كشورهای خارجی خبر داد و یادآور شد این اثر در كشور لبنان به اكران عمومی می رسد.

وی تاكید كرد: در صدد هستیم با برنامه ریزی های لازم و حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اكران گسترده این اثر را در عرصه بین المللی ادامه دهیم.

خزاعی ادامه داد: بر این باوریم قلاده های طلا یك پروژه ملی است كه می تواند الگویی برای كسانی باشد كه به دنبال تولید پروژه های ملی سینمایی سیاسی هستند.

فراهنگ**1983**1355**1588
۰ نفر