۲۶ خرداد ۱۳۹۱، ۱۵:۵۸
کد خبر: 80184385
T T
۰ نفر
شهدا مظهر ايستادگي و مقاومت هستند

كرمانشاه - فرمانده انتظامي استان كرمانشاه، شهدا را مظهر ايستادگي، مقاومت و ايثار دانست و بر پاسداشت ياد و نام آن ها تاكيد كرد.

سردار 'كریم كشوری' روز جمعه در حاشیه مراسم تشییع پیكر پاك شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، اظهار داشت: استقلال و عزتی كه امروز ایران كسب كرده بدون شك مرهون خون شهدای والامقامی است كه از همه چیز خود گذشتند تا این استقلال و عزت بدست آید.

وی افزود: شهیدان دل های بزرگی داشتند كه بدون كوچكترین توقعی و تنها برای رضای خدا جان پاك خود را فدا كردند و درس ایثار و بزرگ بودن را به نسل های بعد از خود آموختند.

سردار كشوری ادامه داد: حضور در مراسم مربوط به شهدا بویژه تشییع پیكر آن ها، حداقل كاری است كه می توانیم برای شهدا انجام دهیم تا ثابت كنیم كه قدردان فداكاری و از خود گذشتگی آن ها هستیم و تا آخر راهشان را ادامه خواهیم داد.

وی در پایان، حضور مردم كرمانشاه در مراسم تشییع پیكر شهدای گمنام را بسیار خوب توصیف كرد و گفت: مردم شهید پرور این دیار نشان داده اند كه همواره در راه و مسیری كه شهدا تعیین كرده اند در حركت بوده و امروز نیز با این حضور خود، ولایتمداری و رهرو راه شهدا بودنشان را اثبات كردند.ك/3

7458/567