۲۳ خرداد ۱۳۹۱، ۱۹:۱۱
کد خبر: 80180197
T T
۰ نفر
واحد خسارت بيمه ايران به خارج از شهر قزوين منتقل شد

مدير منطقه يك شهرداري قزوين گفت: واحد خسارت بيمه ايران به خارج از شهر قزوين واقع در انتهاي خيابان اصفهان در راستاي ارتقا رضايتمندي شهروندان منتقل شد.

به گزارش ایرنا ، 'فرامرز صادقی ' ضمن ابراز خرسندی از فعالیت بیمه ایران در خیابان اصفهان افزود: با توجه به استقرار این شركت، خود به خود این منطقه رونق خواهد گرفت و برخی از مشاغلی كه در آن منطقه بازار كاری نداشتند فعال خواهند شد كه این امر به نفع اهالی آن منطقه نیز خواهد بود.

وی اظهار داشت: اقداماتی كه تاكنون بیمه ایران در آن منطقه از نظر ترافیكی صورت داده است از نظر شهرداری بلامانع است كه جهت رسیدن به اهداف عالیه لازم است با اداره زیباسازی و معاونت حمل و نقل و ترافیك نیز هماهنگی‌های لازم صورت گیرد.

صادقی ادامه داد: همچنین جهت كاستن از بار ترافیكی خیابان طالقانی و رضایت ارباب رجوع، واحد پرداخت خسارت بیمه ایران از ابتدای اردیبهشت ماه سال 91 به انتهای خیابان اصفهان جنب پمپ بنزین انتقال یافته است.

مدیركل بیمه ایران استان قزوین نیز گفت: انتقال واحد خسارت بیمه ایران به خارج از شهر واقع در انتهای خیابان اصفهان در جهت ارتقا رضایتمندی مردم صورت گرفته است.

'حسین ملكی' افزود: از زمان‌های گذشته بیمه ایران همواره به دنبال زمین مناسب جهت خرید و احداث بود كه خوشبختانه طی رایزنی صورت گرفته با شهرداری و استانداری در سال جاری این مكان واقع در میدان جانبازان بلوار شهید مطهری مورد قبول مسوولان ارشد بیمه ایران قرار گرفت و در كمیسیون املاك نیز مصوب شد.

وی خاطرنشان كرد: تنها نگرانی در این خصوص استقرار خانه ملت در زمین همجوار بیمه ایران بود كه طی مذاكرات موافقت شد خانه ملت به مكان دیگری منتقل شود.

ملكی با بیان اینكه احداث ساختمان مركزی بیمه ایران حدود سه سال به طول خواهد انجامید اظهار كرد: با توجه به حجم مراجعاتی كه هر روزه بر تعداد آنها نیز اضافه می‌شود دیگر ساختمان فعلی این شركت واقع در خیابان طالقانی جوابگوی این حجم مراجعات نبود و بحران شهری و معضل اجتماعی را برای شهروندان و شهرداری ایجاد كرده بود.

مدیركل بیمه ایران استان قزوین ادامه داد: طی مذاكراتی كه با شهرداری و استانداری صورت گرفت مجوز این امر صادر شد كه اداره خسارت بیمه ایران به مكان جدیدی خارج از شهر به صورت موقت انتقال یابد.

ملكی اظهار امیدواری كرد: با انتقال بیمه ایران به خیابان اصفهان آن منطقه نیز از نظر اقتصادی رونق گیرد.

وی با بیان اینكه ورودی و خروجی یكی از محورهای مهم استان در این نقطه از شهر قرار دارد از شهرداری خواست نسبت به نصب برخی از تابلوهای ترافیكی با بیمه ایران همكاری نمایند تا آرامش در این منطقه حفظ شود .

7389/ 1644