۲۳ خرداد ۱۳۹۱، ۱۳:۱۶
کد خبر: 80179341
T T
۰ نفر

سارق هزار چهره به 50 فقره سرقت اعتراف كرد

۲۳ خرداد ۱۳۹۱، ۱۳:۱۶
کد خبر: 80179341
سارق هزار چهره به 50 فقره سرقت اعتراف كرد

استان تهران - رئيس كلانتري مرزداران، با اشاره به دستگيري يك سارق هزار چهره در شمال غرب تهران، گفت: متهم به 50 فقره سرقت لوازم داخلي خودرو اعتراف كرده است.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرگرد 'محمد فقیه' اظهارداشت: شب گذشته گشت 110 هنگام گشتزنی در محدوده استحفاظی خود در خیابان 'جلال آل احمد' به فردی كه در بین خودروهای پارك شده پرسه می زد مشكوك شده و وی را به طور نامحسوس تعقیب كردند.

وی ادامه داد: این تعقیب و مراقبت ادامه داشت تا اینكه در یك لحظه این مظنون كه قصد باز كردن در یك خودروی پراید پارك شده در كنار خیابان توقف كرده بود، دستگیر كرده در همان محل تحت بازجویی قرار دادند.

فقیه افزود: در بازرسی بدنی اولیه از متهم، یك عدد چراغ قوه كوچك، یك عدد میله ی خم شده و دیگر ابزار سرقت‌ كشف و ضبط شد.

رئیس كلانتر 139 مرزداران ادامه داد: پس از انتقال متهم به كلانتری و بررسی سوابق وی مشخص شد كه او با اسامی مختلف سوابق متعدد در زمینه سرقت لوازم داخلی خودرو دارد كه ماموران كلانتری با هوشیاری و یقین به اینكه متهم حتما سابقه دار می باشد اسم پدر وی را در سیستم مذكور جستجو و مشخص شد كه این متهم دارای سه فقره سابقه سرقت لوازم خودرو با اسامی مختلف است.

وی اضافه كرد: متهم منكر جرایم خود شده و اعلام كرد كه هیچگونه سابقه ای ندارد اما هنگامی كه عكس خود را به عنوان متهم در سیستم پلیس مشاهده كرد مجبور به اعتراف شده و اعلام كرد كه در هر نوبت از دستگیری با اسامی متفاوت خود را معرفی می كرده است.

وی گفت: بر همین اساس، پرونده ای در كلانتری با موضوع دستگیری سارق لوازم و قطعات خودرو تشكیل و برای بررسی تخصصی به همراه متهم به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارسال شد كه در بازجویی های انجام شده در اداره آگاهی به 50 فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف كرد.

تهرام/1541/1348
۰ نفر