۱۰ خرداد ۱۳۹۱، ۱۵:۰۲
کد خبر: 80160678
T T
۰ نفر

ملي پوشان وزنه برداري ايران در بجنورد اردو زدند

۱۰ خرداد ۱۳۹۱، ۱۵:۰۲
کد خبر: 80160678
ملي پوشان وزنه برداري ايران در بجنورد اردو زدند

بجنورد - اردوي آمادگي تيم ملي وزنه برداري جمهوري اسلامي ايران، براي حضور در المپيك 2012 لندن، از روز چهارشنبه با حضور اعضاي اين تيم در بجنورد، مركز استان خراسان شمالي برپا شد.

دبیر هیات وزنه برداری خراسان شمالی گفت: اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران به مدت پنج هفته برای كسب آمادگی برای شركت در رقابتهای المپیك، در بجنورد برپا خواهد بود.

'احد سالاری' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: علاوه بر اعضای هشت نفره تیم ملی وزنه برداری، چهار نفر از اعضای كادر فنی و تداركات تیم نیز به استان خراسان شمالی سفر كرده اند.

وی اضافه كرد: امكانات لازم برای برپایی اردوی پنج هفته ای ملی پوشان وزنه برداری ایران در محل كمپ مجتمع پتروشیمی خراسان، در بجنورد فراهم شده است.

اعضای تیم ملی وزنه برداری در اردوی آماده سازی خراسان شمالی شامل 'سجاد بهروزی و مرتضی رضاییان' در دسته 69 كیلوگرم، 'سهراب مرادی و كیانوش رستمی' در دسته 85 كیلوگرم، 'سعید محمدپور' در دسته 94 كیلوگرم، 'نواب نصیر شلال' در دسته 105 كیلوگرم و 'بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی' در به اضافه 105 كیلوگرم هستند.

به گفته 'كوروش باقری'، سرمربی تیم ملی وزنه برداری، از بین ملی پوشان حاضر در اردوی آمادگی در بجنورد، پس از ركوردزنی، یك نفر كنار گذاشته شده و مابقی به المپیك لندن اعزام می شوند. ك/3

2712/626/330
۰ نفر