۷ خرداد ۱۳۹۱، ۱۵:۳۰
کد خبر: 80154908
T T
۰ نفر
كميته امدادكهگيلويه وبويراحمدبه 3500 دانشجوكمك هزينه تحصيلي پرداخت

ياسوج-مديركل كميته امداد امام خميني (ره) كهگيلويه و بويراحمد گفت: سال گذشته بيش از چهار ميليارد ريال به سه هزار و 500 دانشجوي تحت حمايت اين نهاد انقلابي پرداخت شد.

'عبدالمجید فرهادی' روز یكشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امور فرهنگی یكی از محورهای اساسی فعالیتهای كمیته امداد را تشكیل می دهد و رسالت مهمی است كه این نهاد در رابطه با افراد مورد حمایت و در كنار سایر خدمات خود به عهده دارد.

وی فراهم آوردن تسهیلات و امكانات لازم برای ادامه تحصیل دانش آموزان، طلاب و دانشجویان مورد حمایت را از برنامه های امداد در این بخش برشمرد و بیان كرد: در این راستا مسائل آموزشی و تربیتی دانش آموزان، دانشجویان و طلاب مورد حمایت از طریق رابطین فرهنگی رسیدگی می شود .

فرهادی اظهار داشت: هم اكنون تعداد سه هزار و 500 دانشجو، 116 طلبه و14 هزار دانش آموز در این استان تحت حمایت كمیته امداد هستند.

وی عنوان كرد: دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت تا پایان سال تحصیلی از خدمات حمایتی و فرهنگی این نهاد برخوردار می شوند .

فرهادی با اشاره به بهره مندی دانشجویان تحت حمایت این نهاد از كمك های فرهنگی، ابراز داشت: با توجه به درخواست جوانان تحت پوشش در مقاطع مختلف تحصیلی و دانشگاهی و بر اساس بودجه تخصیص یافته اعتبارات دانش آموزی و دانشجویی برای این قشر هزینه می شود.

7529/566