۳ خرداد ۱۳۹۱، ۱۵:۳۹
کد خبر: 80148576
T T
۰ نفر
آزاد سازي خرمشهر نشانگر اراده ملي در صيانت از خاك ايران اسلامي بود

تبريز- فرماندار شهرستان تبريز گفت: فتح خرمشهر نشاني بزرگ و ماندگار از اراده ملي مردم و دولتمردان آن در صيانت از حريم مقدس آب و خاك ايران اسلامي بود.

' محمود چمنی ' روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز سوم خرداد كه با حضور فرماندهان و اعضای بسیج اصناف و روسای مجامع صنفی و پیشكسوتان بازار در مجمع امور صنفی تبریز برگزار شد، افزود: قدرت معنوی بالا و توان رزمی تحسین برانگیز نیروهای ایرانی در جبهه های نبرد حق علیه باطل عاملی مهم در به انزوا كشاندن تمامی حربه های رزمی و سیاسی دشمنان متجاوز بود.

وی گفت: سوم خرداد نقطه عطفی بزرگ در اثبات اقتدار ملی نیروهای مردمی بود كه توان برنامه ریزی و عملیاتی فرماندهان جنگی ایران اسلامی را نشان داد.

فرماندار شهرستان تبریز صیانت از مجموعه دستاوردها و آرمان های متعالی دوران هشت سال دفاع مقدس و انتقال آن به نسل های آینده ساز را ضروری دانست و یادآور شد: این دستاوردها و ایثارگری های تاریخی رزمندگان اسلام و شهدا از مهم ترین عوامل حفظ حیات اجتماعی و سیاسی نظام جمهوری اسلامی به شمار می آید.

چمنی، فرهنگ ولایت مداری، شهادت و ایثارگری را ویژگی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی عنوان كرد و گفت: حماسه آزادسازی خرمشهر، سرآغاز ثبت افتخارات بزرگ نظامی برای كشور بود.

فرماندار شهرستان تبریز، با اشاره به اینكه، خرمشهر، نماد مظلومیت، استقامت و پیروزی است، اظهاركرد: تاریخ انقلاب، حماسه فتح خرمشهر را كه با عزت و غرور و افتخار بی پایان، همواره به یاد خواهد داشت.

7232/587