استكبار جهاني در مقابل عظمت و اقتدار ايران اسلامي به زانو درآمده است

ساري – معاون توسعه مديريت و منابع انساني دانشگاه علوم پزشكي مازندران با تاكيد بر لزوم گسترش فرهنگ ايثار و شهادت ، گفت : استكبار جهاني در مقابل عظمت و اقتدار ايران اسلامي به زانو درآمده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ' حسین رنجبران ' روز چهارشنبه در مراسم گردهمایی بزرگ بسیج دانشگاه علوم پزشكی مازندران در ساری ، افزود : تفكر بسیجی و ارزش های والای ایثار و شهادت ، اقتدار ، عزت و سربلندی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

مسوول پایگاه بسیج باقرالعلوم دانشگاه علوم پزشكی مازندران ، اظهار داشت : تفكر ناب بسیجی برگرفته از دیدگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی است و این تفگر استكبار جهانی را به زانودرآورده است.

وی ، قدرت اعتقادی ملت ایران را برتر از قدرت نظامی استكبار جهانی دانست و افزود : تفكر بسیجی موجب جلوگیری توطئه های دشمنان شده و ایران اسلامی را از گردنه های خطر عبور داده است.

رنجبران با اشاره به كمبودها و كاستی های آغاز دوران دفاع مقدس ، گفت : در حالی كه در آغاز دفاع مقدس توان تولید سیم خاردار را نداشتیم ، اكنون قدرت نظامی ما به جایی رسیده كه انواع جنگنده ، موشك های دور برد ، ناوگان های زیردریایی و ناوچه و ... ‌تولید می كنیم.

یكی از فرماندهان سابق سپاه خرمشهر نیز در این نشست ضمن بیان خاطرات دوران جنگ ، با تاكید بر اینكه انقلاب اسلامی ایران در دنیا به ما عزت و اقتدار بخشیده ، گفت : در حال حاضر به پیشرفته ترین سلاح های دنیا مجهز هستیم و از این نظر در دنیا حرف اول را می زنیم.

سردار ' برام زاده ' ، خیانت برخی احزاب خود فروخته در اوایل انقلاب اسلامی را یكی از مشكلات دوران دفاع مقدس ، بوی‍ژه در فتح خرمشهر عنوان كرد و افزود : برخی از این احزاب مصمم بودند خوزستان را به عراق تقدیم كنند كه مقاومت و هوشیاری سربازان نظام مانع از این اقدام شد.

وی بر زنده نگه داشتن یاد و خاطرات شهدا تاكید كرد و گفت : تمامی ملت ایران برای رضایت خدا ، هستی خود را دادند ، به همین دلیل عنوان هشت سال جنگ ایران و عراق به عنوان دفاع مقدس نامگذاری شده است.

این فرمانده سابق سپاه خرمشهر خطاب به اساتید بسیجی بیان داشت : شما اساتید بسیجی ، آینده سازان این مملكت هستید ، نبض این انقلاب دست شماست و كلام شما برای جوانان و دانشجویان تاثیرگذار تر خواهد بود.

وی ، ایمان ، اعتقاد ، اطاعت از ولایت فقیه و بصیرت را از عوامل مهم پیروزی سپاه ایران در طول هشت سال دفاع مقدس برشمرد و افزود : تازمانی كه كار برای خدا باشد پیروزی دست یافتنی است. ك/2

519/1654