۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۴:۲۲
کد خبر: 80140381
T T
۰ نفر
پرونده خاله شادونه خارج از نوبت و فارغ از حواشي رسيدگي مي شود

زنجان- رئيس كل دادگستري استان زنجان، با انتقاد از سهل انگاري ، بي مبالاتي و بي احتياطي برخي از مسئولان، گفت: پرونده 'خاله شادونه' كه يكي از نمونه هاي سهل انگاري مسئولان بود خارج از نوبت و فارغ از حواشي رسيدگي مي شود.

'جعفر گل محمدی'، روز شنبه در جمع خبرنگاران، حادثه خرمدره را از تلخ ترین و ناگوارترین حوادث برشمرد و افزود: این حادثه حساسیت همه مسئولان را برانگیخته است و جزو پرونده های اولویت دار قوه قضاییه می باشد.

وی، تصریح كرد: باید با اتخاذ تدابیر لازم مانع تكرار حوادث تلخی همچون حادثه مرگ كودكان در جشن 'خاله شادونه' شد.

رئیس كل دادگستری استان زنجان، با اشاره به مرگ سه كودك خرمدره ای در جشن 'خاله شادونه'، خاطر نشان كرد: پس از وقوع این حادثه دادستان و قاضی كشیك خرمدره تحقیقات را آغاز كرده و شكایات اولیای متوفیان و مصدومان را اخذ كرده اند.

گل محمدی، با بیان اینكه نتایج تحقیقات مربوط به حادثه خرمدره به هیئت كارشناسی ارجاع داده شده است،یادآور شد: سالن جشن برای انجام تحقیقات بیشتر پلمپ شده و فیلم های مربوط به جشن'خاله شادونه'، برای تعیین میزان قصور مجریان برنامه در دست بررسی است .

وی، خطاب به مسئولان شهرستان خرمدره ، گفت: اظهار بی اطلاعی از برگزاری جشن 'خاله شادونه' و حوادث تلخ آن منطقی و موجه نیست چرا كه مسئولان باید نسبت به جامعه خود متعهد باشند.

رییس كل دادگستری استان زنجان، با اشاره به اینكه مدیر اجرایی شركت مجری جشن 'خاله شادونه' بازداشت شده است، خاطر نشان كرد: برخورد قضایی با عاملان این حادثه در پی صدور رای نهایی عملیاتی خواهد شد.

گل محمدی، با تاكید بر اینكه سازمان صدا و سیما نقشی در این حادثه نداشته است، گفت: فعالیت های'ملیكا زارعی' مجری برنامه 'خاله شادونه'، در ساعات غیر اداری ارتباطی به سازمان صدا و سیما ندارد.

522/7324