۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۳:۵۳
کد خبر: 80140282
T T
۰ نفر
استانداربوشهر: مديران براي جذب اعتبارات عمراني تلاش كنند

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: با توجه به نزديك شدن به پايان سال مالي مديران براي جذب اعتبارات عمراني و اجراي مصوبات دولت تلاش مضاعفي انجام دهند.

به گزارش ایرنا، محمد حسین جهانبخش روز شنبه درنشست شورای اداری استان بوشهر افزود: بیشترین مصوبات سفرهای سه گانه رییس جمهوری دراستان بوشهر مربوط به قرارگاه خاتم الانبیاء است كه بدلیل مشكل نقدینگی بزودی در نشستی در تهران راهكارهای برون رفت از این وضعیت بررسی خواهد شد.

وی با اشاره به سال تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی اظهارداشت: همه ما موظف هستیم برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و تاكید رییس جمهوری زمینه مناسب سرمایه گذاری را دراین استان فراهم آوریم.

جهانبخش بیان كرد: هم اینك به دلیل فقدان برخی زیرساخت ها از جمله هتل، بسیاری از همایش ها و جشنواره ها را نمی توانیم در استان میزبانی كنیم.

استاندار بوشهر ایجاد میز سرمایه گذاری را از سیاست های این استان دانست و گفت: در قالب این سیاست انجام تشریفات سرمایه گذاری به حداقل خواهد رسید.

وی افزود: درهمین ارتباط دبیرخانه سال تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی در معاونت برنامه ریزی استانداری بوشهر تشكیل خواهد شد.

جهانبخش یادآورشد: باید با كنترل بازار مانع از لجام گسیختگی قیمت ها شوند تا اعتماد مردم به مسوولان كمرنگ نشود.

وی با بیان اینكه بزودی نخستین پروژه های مسكن مهر با حضور وزیر راه و مسكن و شهرسازی در استان بوشهر افتتاح می شود گفت: بوشهر در زمینه جذب و كیفیت پروژه های مسكن مهر رتبه نخست كشور را دارد اما در افتتاح جزو استان های آخر است.

استاندار بوشهرافزود: در صورت تسریع در راه اندازی قطار شهری بوشهر به عالی شهر افزون بر خارج شدن این شهر از بن بست زمینه استقبال مردم برای سكونت درعالی شهر و كاهش قیمت مسكن و اجاره بهاء در بوشهر فراهم خواهد شد.

وی با گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر اضافه كرد: در آن حماسه غرور آفرین استان بوشهر با تقدیم 83شهید، 27آزاده و 121جانباز دین خود را ادا كرد.

جهانبخش بزرگداشت یكصدمین سفرهای استانی رییس جمهوری را یادآور شد و گفت: به همین مناسبت در قالب دیدارهای مردمی با حضور مدیران اجرایی مسایل و مشكلات مردم بررسی شد كه مورد استقبال ائمه جمعه و جماعات و اقشار مردم قرار گرفت.

وی اظهار داشت: براساس برنامه ریزیهای انجام شده سالانه مشابه چنین دیدارهای عمومی در هر فصل برگزار خواهد شد. ك/2

628/539