۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۳:۴۷
کد خبر: 80140268
T T
۰ نفر
رزمايش واكنش سريع سپاه عشاير فارس با موفقيت به پايان رسيد

شيراز- رزمايش بزرگ دسته هاي واكنش سريع رهروان ولايت، عاشقان شهادت سپاه عشاير فارس با دستيابي به اهداف تعيين شده و با موفقيت به پايان رسيد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی و تبلیغات سپاه عشایر فارس با ارسال نمابری اعلام كرد: بسیجیان از ایلات قشقایی، عرب خمسه، لر و كهمره روزهای پنج شنبه و جمعه 28 و 29 اردیبهشت ماه درمنطقه سیاح دارنگون در این رزمایش شركت كردند و بار دیگر قدرت خود را به رخ دشمنان انقلاب اسلامی كشیدند.

بر این اساس، بسیجیان شركت كننده در این رزمایش توان رزمی خود را در قالب برنامه های رزم شبانه، راهپیمایی در شب، دفاع از كوی و برزن، میدان تیر و ... به نمایش گذاشتند و در برنامه هایی چون دعای روح بخش ندبه و حلقه های تربیتی معرفتی شجره طیبه صالحین شركت كردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر در مراسم صبحگاه این رزمایش كه با حضور مسوولان ادارات عشایری و برخی فرماندهان نظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: رزمایش دسته های واكنش سریع تجدید میثاق با آرمان های انقلاب، شهدا، امام شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام حاجی زاده افزود: بسیجیان باید در رفتار و گفتار با افراد دیگر تفاوت داشته باشند و اهل گذشت و ایثار باشند و در مقابل منكرات ایستادگی كنند و از انسان های جاهل و فتنه گر پرهیز كنند، بسیجی باید با مقتضیات زمان خود آشنا باشد و افراد جامعه را به سمت خوبی ها سوق دهد.

سرهنگ میرزاییان، فرمانده سپاه عشایر فارس نیز در سخنانی در این مراسم گفت: عشایر یكی از قشرهای مولد جامعه است و در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر سال تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی نقش مهم و سازنده ای را ایفا می كند.

در ادامه برنامه های رزمایش، نیروهای رسمی و بسیجی سپاه عشایر فارس با بر تن كردن لباس نمادین عشایری در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه شیراز شركت كردند.

نیروهای شركت كننده در این رزمایش سپس در راهپیمایی مردم شیراز در حمایت از مردم بی دفاع و مظلوم بحرین شركت و خشم و انزجار خود را از حاكمان بحرین اعلام كردند. ك/1

2026 / 675