۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۳:۱۷
کد خبر: 80140155
T T
۰ نفر

جشنواره فيلم ويديويي تهران صاحب دبيرخانه دايمي مي شود

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۳:۱۷
کد خبر: 80140155
جشنواره فيلم ويديويي تهران صاحب دبيرخانه دايمي مي شود

تهران - مدير عامل موسسه رسانه هاي تصويري و دبير نخستين جشنواره بين المللي فيلم ويديويي تهران، از راه اندازي دبيرخانه دائمي براي اين رويداد سينمايي خبر داد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از این جشنواره، 'محمدرضا عباسیان' گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه این حركت در رشد، پویایی و شكوفایی جریان تولید و عرضه آثار ویدیویی در نظر داریم با برنامه ریزی درازمدت فضا و شرایط لازم را برای تاسیس دبیرخانه دائمی این جشنواره فراهم كنیم.

وی ادامه داد: استقبال گسترده به عمل آمده از دبیرخانه نخستین دوره این جشنواره و شركت چشمگیر سازندگان آثار ویدیویی و هنرمندان از طیف های مختلف اعم از پیشكسوتان تا جوانان و اظهارنظرهای مثبت و تحلیلی از ضرورت وجود این رویداد سینمایی در تقویم جشنواره های سالانه كشور، می طلبد با پیش بینی شرایط لازم در خصوص استمرار و تداوم آن اقدام اساسی صورت گیرد.

دبیر جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی تهران به لزوم گسترش ابعاد بین المللی این جشنواره در سال های آتی اشاره و بر برنامه ریزی برای توسعه رویكرد برون مرزی جشنواره به ویژه، رویكرد منطقه ای آن تاكید كرد.

وی توضیح داد: نظر به رایزنی های انجام شده و شركت فیلمسازان از كشورهای مختلف در دوره نخست این جشنواره، بر این باوریم با برنامه ریزی بلندمدت و ارسال فراخوان در بازه زمانی طولانی تر، شاهد مشاركت و جدیت بیشتر بخش بین الملل در دوره های آینده باشیم.

نخستین جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی تهران از 28 خرداد ماه تا دوم تیر ماه به همت موسسه رسانه های تصویری با همكاری سازمان سینمایی كشور برگزار می شود.

فراهنگ ** 1983 ** 1071
۰ نفر