۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۹:۴۴
کد خبر: 80138073
T T
۰ نفر

دوهزار روحاني جذب عقيدتي سياسي نيروي انتظامي مي شوند

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۹:۴۴
کد خبر: 80138073
دوهزار روحاني جذب عقيدتي سياسي نيروي انتظامي مي شوند

قم- رييس سازمان عقيدتي سياسي نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران گفت: درسال جاري بيش از دو هزار روحاني جذب سازمان عقيدتي سياسي ناجا شده و به مناطق مختلف كشور اعزام خواهند شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین 'ابوتراب بهرامی' روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: سال گذشته نیز حدود یكهزار و 700 نفر روحانی جذب سازمان عقیدتی سیاسی ناجا شدند.

وی با اشاره به گردهمایی مدیران و معاونین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در شهر مقدس قم ادامه داد: ما در این گردهمایی آخرین برنامه ها و طرح های زیر ساختی عقیدتی سیاسی استان های مخلتف را مورد بحث و بررسی قرار دادیم.

وی تاكید كرد: جلسه با مدیران و بزرگان حوزه علمیه قم به منظور كمك به بهبود شرایط فعلی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا یكی از مهمترین برنامه های سازمان بوده است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: دامنه نیاز های ما بسیار وسیع است و حوزه علمیه قم بهترین حامی و پشتیبان ناجا در خصوص این مهم هستند.

وی با اشاره به دفتر نمایندگی عقیدتی سیاسی ناجا در قم اظهارداشت: این دفتر با دو هدف اصلی جذب(استخدام) و اعزام روحانی(مبلغ) راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: این سازمان آمادگی كامل درخصوص جذب روحانیون حوزه های علمیه به منظور اعزام به یگانها و مرزبانی های استانهای محروم و مرزی كشور را دارد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی عصر پنجشنبه با آیت الله 'عبدالله جوادی آملی ' از اساتید برجسته حوزه علمیه به صورت خصوصی دیدار و گفت وگو كرد.

7405/ 550/
۰ نفر