۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۴۳
کد خبر: 80137438
T T
۰ نفر
كشتي گيران داغستاني درمسابقات جام شيرودي تجارب ارزنده اي كسب مي كنند

نوشهر - مربي تيم كشتي داغستان روسيه سطح رقابت هاي سومين دوره مسابقات بين المللي كشتي آزاد بزرگسالان جام شهيد شيرودي را مطلوب دانست و گفت : كشتي گيران داغستاني در اين مسابقات، تجارب ارزنده اي كسب مي كنند.

' تیمور كادسیف ' روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری این رقابت های بین المللی در گفت و گو با ایرنا افزود : كشتی گیران داغستانی با افتخار به مصاف كشتی گیران ایرانی ، بویژه مازندرانی می روند و در این رقابت ها تجربه می اندوزند.

وی مازندران را زادگاه رشته كشتی در ایران و جهان دانست و اظهار داشت : باید تدابیری اندیشیده شود تا تیم های كشتی كشورهای خارجی زیادی در این رقابت ها شركت كنند.

مربی تیم كشتی داغستان گفت : كشتی گیران داغستانی شركت كننده در این دوره از رقابت ها از قهرمانان جوانان نقاط مختلف روسیه و اروپا هستند.

وی در باره كسب نتایج نه چندان خوب تیمش در رقابت های گذشته جام شیرودی هم اظهار داشت: در روسیه، مسابقات كشتی همواره در حال برگزاری است بنابراین بناچار برای آماده سازی تیم ها برای مسابقات جهانی ، تیم های كشتی درجه دوم و سوم در جام شیرودی تنكابن اعزام می شوند.

سومین دوره مسابقات بین المللی كشتی آزاد بزرگسالان جام شهید شیرودی روز پنجشنبه با شركت سه تیم خارجی گرجستان، روسیه و ارمنستان و 10 تیم داخلی به مدت دو روز در سالن ورزش امام رضا (ع) تنكابن آغاز شد.

در نخسین روز این رقابت ها كشتی گیران سه وزن 55 ، 66 و 84 كیلوگرم بایكدیگر رقابت می كنند.

برای نفرات اول تا سوم اوزان مختلف این رقابت ها به ترتیب سه، دو و یك هزار دلار جایزه نقدی در نظر گرفته شده است. ك/3

621/1654/508
۰ نفر