۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۹:۳۴
کد خبر: 80121157
T T
۰ نفر
تبيين جايگاه و شخصيت حضرت فاطمه (س) در جامعه يك ضرورت است

نمين ، اردبيل - امام جمعه نمين گفت: تبيين جايگاه و شخصيت حضرت فاطمه (س) در جامعه يك ضرورت است.

حجت الاسلام علی رحیمی روز سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی نمین بر تلاش تمام اعضای شورای فرهنگ عمومی این شهرستان برای تبیین و تفهیم این جایگاه و معرفت افزایی نسبت به زندگانی پربركت و سیره بی نظیر فاطمه مرضیه (س) برای مردم تاكید كرد.

امام جمعه نمین همچنین ادارات و دستگاههای دخیل در اجرای برنامه های گرامیداشت مقام مادر و روز زن را به عمق بخشیدن به این برنامه ها در راستای معرفی و شناساندن فاطمه در جامعه فراخواند.

وی خواستار برگزاری و جایگزین كردن برنامه های فاخر و ارزشمند و در شان حضرت زهرا به جای برنامه های سطحی و كلیشه ای در سطح شهرستان شد.

حجت الاسلام رحیمی با تبریك روز مادر و روز زن به تمام مادران و بانوان منطقه بر تجلیل از مادران و بانوان نمونه شهرستان توسط مسوولان ذیربط شهرستانی تاكید كرد.

وی گفت: محتوای برنامه های ویژه گرامیداشت روز مادر و روز زن باید طوری تهیه و تنظیم شود كه به تحكیم بنیان خانواده و تقویت روابط حسنه بین زن و مرد بیانجامد و روحیه احترام را نسبت به مادران در بین اعضای خانواده ترویج دهد.

امام جمعه نمین همچنین از تمام مسوولان اجرایی و دست اندركاران برگزاری مرحله اول و دوم انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی به دلیل برگزاری انتخابات سالم و بدون تنش در شهرستان نمین تقدیر كرد.

وی از كاندیداها و منختبین انتخاباتی هم خواست با كنار گذاشتن كدورت ها و با همكاری با یكدیگر جملگی در راستای حل مشكلات مردم تلاش كنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا فرماندار نمین هم در این جلسه از پیش بینی برگزاری مسابقات ورزشی و برنامه های متنوع ویژه گرامیداشت سالروز حضرت فاطمه (س) در سطح این شهرستان خبر داد.

سیدتقی دریتیم از حضور باشكوه و پرشور اعضای شورای فرهنگ عمومی و اهالی شهرستان نمین و بخش های تابعه در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام و مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیر كرد.

7120/594/530