۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۶:۰۱
کد خبر: 80120696
T T
۰ نفر

120 كيلوگرم'ترياك' در بهمئي كشف شد

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۶:۰۱
کد خبر: 80120696
120 كيلوگرم'ترياك' در بهمئي كشف شد

ياسوج - فرمانده نيروي انتظامي شهرستان بهمئي ، از كشف و ضبط 120 كيلو و 50 گرم مواد مخدر از نوع ترياك در منطقه ماغر اين شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا ،به نقل از فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بهمئی این مقدار مواد مخدر از یك خودروی پژو 405 در مسیر كهگیلویه - بهمئی در منطقه ماغر كشف و ضبط شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی گفت: بر اساس گزارشی مبنی بر تردد یك محموله قاچاق مواد مخدر از مسیر كهگیلویه به بهمئی بلافاصله ماموران انتظامی این شهرستان به محل اعزام و طی یك عملیات منسجم موفق به توقف خودروی حامل مواد مخدر كردند.

' عبدالنبی سوقی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در شهرستان بهمئی افزود: این خودروی حامل مواد مخدر را نیز یك خودرو زانتیا همراهی می كرد كه در اثر شلوغی ، خودروی زانتیا موفق شد همراه با سرنشینان پژو 405 از محل متواری شوند.

وی بیان كرد: ماموران انتظامی شهرستان بهمئی در بازرسی خودرویی خود از پژو 405 توانستند 120 كیلو و50 گرم مواد مخدر از نوع تریاك را كشف كنند.

سوقی افزود: با بازرسی هایی بعمل امده مداركی دال بر شناسایی سرنشینان متواری این خودرو بدست آمده و با همكاری دادگستری این شهرستان و فرماندهی انتظامی در استان عملیات شناسایی و دستگیری افراد متواری شده آغاز شده است.

671/7530