۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۵:۴۸
کد خبر: 80120667
T T
۰ نفر
همايش مديران دفاتر فني دانشگاه علوم پزشكي سراسر كشور درساري آغاز شد

ساري - نهمين همايش سراسري مديران دفاتر فني دانشگاه علوم پزشكي سراسر كشور با حضور جمعي از مسوولان و تني چند از مديران دانشگاه علوم پزشكي كشور روز سه شنبه در ساري گشايش يافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، رییس دفتر فنی دانشگاه علوم پزشكی مازندران در حاشیه آیین گشایش این همایش به خبرنگاران گفت : در این همایش بیش از 60 تن از مدیران و كارشناسان 44 دانشگاه علوم پزشكی سراسر كشور حضور دارند.

' سید افشین راسخ ' استفاده از تجارب ، تبادل نظر ، انتقال مطالب و اطلاعات ، ارائه دستور العمل ها و بخش نامه ها و ارائه راهكارهای جدید را از مهم ترین اهداف برگزاری این همایش اعلام كرد.

وی همچنین از برگزاری همایش ' مهندسی ارزش ' خبر داد و گفت : این همایش با حضور اندیشمندان و اساتید برجسته دانشگاهی در حاشیه همایش سراسری مدیران فنی دانشگاه علوم پزشكی سراسر كشور برگزار می شود.

راسخ بازدید از طرح های در حال ساخت مجتمع پیامبر اعظم (ص) ، آزمایشگاه ژنتیك و مركز بهداشتی - درمانی شماره پنج ساری را از جمله برنامه های این همایش اعلام كرد و بیان داشت : از نقطه نظرهای این افراد برای اجرای بهتر طرح های عمرانی استفاده خواهد شد.

نهمین همایش سراسری مدیران فنی دانشگاه های علوم پزشكی كشور به مدت سه روز با ارائه سخنرانی تعدادی از اساتید برجسته در ساری ادامه می یابد.ك/2

519/1654/506
۰ نفر