۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۵:۱۳
کد خبر: 80120576
T T
۰ نفر
ايجاد پايگاه امداد هوايي در چهارمحال و بختياري ضروري است

شهركرد- مديرعامل جمعيت هلال احمر استان چهارمحال و بختياري، ايجاد پايگاه امداد هوايي را از ضروري ترين نيازهاي اين استان دانست.

به گزارش ایرنا 'محمد فروغی' روز سه شنبه در جمع اصحاب رسانه و خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با تاكید بر نیاز مبرم این استان، به امداد هوایی افزود: به دلیل سخت گذر بودن برخی مناطق استان و مشكلات امداد رسانی در مواقع بحرانی ، تجهیز استان به بالگرد و دیگر ابزارهای مورد نیاز امداد هوایی باید تسریع شود.

وی ادامه داد: براساس مصوبه استانداری و جمعیت هلال احمر كشور در سال 89 مقرر شد یك فروند بالگرد به شرط ایجاد فضای فیزیكی مناسب از سوی اداره كل راه و شهرسازی به جمعیت هلال احمر استان اختصاص یابد .

وی تصریح كرد : این طرح در سفر هیات دولت به استان نیز به تصویب رسید و مقرر شد در سال 91 استان از خدمات امداد هوایی برخوردار شود.

فروغی خاطرنشان كرد: زمینی كه قبلا برای ایجاد پایگاه امدادهوایی ازسوی اداره كل راه و شهرسازی در نظر گرفته شده بود به ارگان دیگری واگذار شد و تاكنون اقدام برای تخصیص مجدد زمین صورت نگرفته است .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری افزود: دو سال از طرح اختصاص بالگرد به جمعیت هلال احمر استان می گذرد و چنانچه مشكل زمین ایجاد پایگاه حل نشود، ممكن است این بالگرد به استان دیگری واگذار شود .

فروغی خواستار همكاری اداره راه و شهرسازی در خصوص واگذاری زمین شد .

تلاش خبرنگارایرنا برای دریافت دیدگاه مسوولان اداره كل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری در خصوص این مطلب تا زمان مخابره خبر بی نتیجه ماند.

11/558/