۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۵:۰۲
کد خبر: 80120549
T T
۰ نفر
سپاه خود را شاگرد مكتب روحانيت مي داند

بوشهر- جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران گفت: پيوند سپاه با روحانيت و مراجع ناگسستني است و سپاه خود را شاگرد مكتب روحانيت مي‌داند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه مسوول نمایندگی ولی فقیه درسپاه استان بوشهر افزود: نهادی كه بیشترین روحانی در آن خدمت می‌كنند سپاه است طوری كه حدود دو هزار روحانی در مجموعه‌های مختلف سپاه مشغول خدمت هستند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: رابطه انقلاب با نهضت ظهور باید در دستور كار سپاه باشد زیرا اتاق فكر آمریكا اعلام كرده برای مبارزه با مهدویت در ایران باید مهدویت مجازی و دروغین ایجاد كرد.

حاج صادقی با بیان اینكه انقلاب اسلامی بزرگترین زمینه ساز نهضت ظهور است، افزود: تبری و تولی دو شرط مهم نهضت امام زمان(عج) است و بیداری كشورهای مختلف نشان از انزجار مردم دنیا از حكومت‌های غیر الهی است.

وی اضافه كرد: انقلاب اسلامی ایران احیا كننده اسلام ناب محمدی در سراسر دنیاست و هر كسی در هر سنگری فرصتی برای خدمت پیدا كرده را فرصت جانفشانی بداند.

حاج صادقی اظهارداشت: نعمت سنگرنشینی انقلاب برای سپاه یك افتخار است و توانمندی سپاه نیز به میزان معنویت آن است.

وی بیان كرد: یكی از الزامات سنگر نشینی انقلاب معنویت، ولایتمداری و ولایت محوری است.

حاج صادقی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یكی از راه‌های ضربه زدن به نظام، انقلاب و ولایت، ایجاد ولایت‌های متعدد و مجازی است تا در كنار این بتوانند اقتدار ولایت را كم كنند.

وی افزود: بصیرت یكی دیگر از اصول سنگرنشینی انقلاب است كه باید همه ما بصیرت لازم را داشته باشیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اضافه كرد: بهترین راه برای شناخت و موفقیت در تكلیف، توجه به نسخه ولایت است.

در این آیین حجت الاسلام حسین دشتی به عنوان نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر معرفی و از خدمات حجت الاسلام محمد حاجی زاده تقدیر شد. ك/2

629/539/681
۰ نفر