۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۶:۵۹
کد خبر: 80109147
T T
۰ نفر

مصوبات نشست بررسي آيين‌ نامه ليگ برتر كشتي

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۶:۵۹
کد خبر: 80109147
مصوبات نشست بررسي آيين‌ نامه ليگ برتر كشتي

تهران - نشست بررسي آيين‌ نامه ليگ برتر كشتي، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور نمايندگان هيات ها و باشگاه‌ ها در محل خانه كشتي تهران برگزار شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی فدراسیون كشتی، در این جلسه كه ابراهیم جوادی عضو هیات رییسه و مشاور عالی سازمان لیگ، علیرضا سلیمانی رییس كمیته سیاستگذاری فدراسیون كشتی و برخی افراد صاحب‌ نظر از جمله اسدالله رضایی و محمدابراهیم امامی روسای سابق سازمان لیگ فدراسیون كشتی نیز حضور داشتند، بندهای مختلف آیین نامه لیگ برتر كشتی به بحث و بررسی گذاشته شد.

بر این اساس، در این جلسه مواردی همچون اعزام تیم قهرمان لیگ برتر به یك تورنمنت بین‌المللی با هزینه فدراسیون كشتی، تبدیل كمیته لیگ به سازمان لیگ و برگزاری مسابقات از روز 15 شهریور ماه حداكثر تا پایان دی ماه، مورد تایید اعضای حاضر در جلسه قرار گرفت.

جذب دو كشتی‌ گیر ملی ‌پوش در هر تیم، برگزاری رقابت ها با حداكثر 10 تیم و مخالفت با حضور مربیان تیم ‌های ملی كشتی بزرگسالان در لیگ برتر سال جاری از دیگر مصوبات جلسه بررسی آیین‌ نامه این رقابت ‌ها بود.

با تصویب نفرات حاضر در جلسه، هر تیم فقط می‌ تواند دو كشتی ‌گیر ملی‌ پوش شامل نفرات شركت كننده در بازی های المپیك و مسابقه های كشتی قهرمانی آسیا را جذب كند.

بر این اساس، مدیر، سرمربی و مربیان تیم‌ های ملی كشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان نیز نمی ‌توانند در مسابقه های لیگ برتر تیمداری و مربیگری كنند.

ضمنا این مسابقات در هر دو رشته آزاد و فرنگی حداقل با حضور 4 تیم و حداكثر 10 تیم برگزار می شود.

همچنین بر اساس تصمیمات این جلسه، كشتی‌ گیران نظامی نیازی به اخذ مجوز از هیات كشتی استان مربوطه ندارند و هر تیم باید برای جذب كشتی‌ گیران خارجی 2500 فرانك سوییس به 'فیلا' و 2 میلیون تومان نیز به سازمان لیگ فدراسیون كشتی

پرداخت كنند.

گفتنی است، حضور 6 داور در هر مسابقه لیگ برتر كشتی نیز از دیگر تصمیمات این جلسه بود.

9162 / 1589
۰ نفر