۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۵:۲۵
کد خبر: 80108837
T T
۰ نفر
آثارشهيد مطهري جامعه را با فرهنگ انقلاب و مباني اسلامي آشنا مي سازد

نوشهر - دبيركل كنگره شهداي روحاني كشور گفت : تاليفات و آثار برجاي مانده از شهيد مطهري جامعه را با فرهنگ انقلاب و مباني اسلامي آشنا مي سازد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام ' مجتبی ذوالنوری ' روز چهارشنبه در مراسمی كه به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در بندر نوشهر برگزار شد ، افزود : این شهید والا مقام از هیچ قشری غافل نبود و در ارائه خدمات بر اساس نیاز جامعه برنامه ریزی می كرد.

وی اظهار داشت : وجود این عارف و مجتهد عالیقدر در نظام جمهوری اسلامی ، جامع و كامل بود و برخلاف برخی از صاحب نظران تك بعدی نبود.

ذوالنوری داشتن بصیرت ، بینش سیاسی ، طهارت روح ، شهامت و شجاعت در مبارزه با انحرافات و هنجارشكنی ها را از دیگر ویژگی های بارز و برجسته شهید مطهری برشمرد و گفت : این معلم شهید ، رگ های انحراف و نفاق را با محك های ناب انقلابی و اسلامی تشخیص می داد.

وی افزود : امروز یكی از وظایف و رسالت های سنگین همه مسوولان آن است كه تداوم بخش راه شهدا باشند و آثار این شهید وارسته را به عنوان مبانی فرهنگ انقلابی در جامعه نهادینه كنند.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر نیز در این مراسم یكی از ابزارهای بسیار مهم برای تقابل با تهدیدات نرم دشمنان را افزایش معرفت عقیدتی سیاسی دانست.

حجت الاسلام 'غلامرضا فقیهی ' گفت : امروز درسایه عقیده است كه عموم افراد جامعه آموزش های لازم را فرا می گیرند.

وی نامگذاری سال 91 به سال ' تولید ملی ، حمایت از كار و سرمایه ایرانی ' از سوی رهبری را نشانه دوراندیشی ، آینده نگری و درایت ولایت فقیه دانست و یكی از راه كارهای مبارزه با تحریم های اقتصادی دشمن را محقق شدن این شعار ذكر كرد.

دراین مرسم از 27 نفر از مربیان عقیدتی سیاسی در حوزه های روستایی ، شهری ، دانشجویی و دانش آموزی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان نوشهر تجلیل شد.ك/2

624/1654/506
۰ نفر