۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۴:۳۴
کد خبر: 80108736
T T
۰ نفر
همايش تجليل از مديران عقيدتي و هاديان سياسي در شهرستان خمين برگزار شد

خمين- همايش تجليل از مديران عقيدتي و هاديان سياسي به مناسبت هفته عقيدتي – سياسي در سپاه و بسيج با حضور امام جمعه شهرستان، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه ، نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج سپاه خمين ، نماينده منتخب مردم خمين در مجلس شوراي اسلامي و جمعي از بسيجيان چهارشنبه در سالن كوثر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان برگزار شد.

امام جمعه خمین گفت: انسان برای اینکه پایه اعتقادات خویش را مستحکم کند باید برای آشنایی و رفع شبهات دینی اقدام به تحقیق کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سید "علی حسینی" در این مراسم افزود: داشتن اخلاص در کردار و رفتار، تقوا و صداقت در گرو داشتن اعتقادات و باورهای دینی قوی است.

وی گفت: انسانهایی که اعتقادات دینی آنها ضعیف است به ظاهر مرگ را قبول دارند اما آخرت را باور نداشته و در دوستی با خداوند صادق نبوده لذا همواره انسان برای تقویت اعتقادات ایمانی خود تلاش کند.

وی بیان کرد: فلسفه وجودی عقیدتی – سیاسی در بسیج و سپاه آن است که این نهاد انقلابی ، دینی و مقدس پایه اعتقادی نیروها را تقویت کند.

وی ادامه داد: چون عزت دائمی و جاودانگی دست خداوند است بدین لحاظ عزتی که خدا به اهل بیت و علمای ربانی داده فناناپذیر است.

حسینی ، گفت: رمز موفقیت انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) ، ماندگار شدن اندیشه های استاد مطهری و پیروزی جوانان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس داشتن اعتقادات و باورهای دینی قوی بوده است.

نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خمین نیز گفت: سپاه در پرتو ایمان و معنویت توام با علم ، معرفت ، روشن بینی ، بصیرت، آمادگی رزمی، معنویت و روحیه ولایتمداری که نیروهای بسیجی دارند توانسته زمینه ساز عزت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه جهانی شوند.

حجت الاسلام "داود حبیبی" در این مراسم افزود: امروز غربی ها از قدرت و توانمندی بسیجیان در کشور مستاصل شده اند که در مجامع بین المللی اسامی آنها را می آورند و این نشانه اقتدار این نیرو است.

وی گفت: با توجه به توجه ویژه سپاه به فعالیت های اعتقادی ، دینی و سیاسی و تجلیل از تلاش های علمی خدمتگزاران عرصه های علم ، هفته معلم ، در سپاه و بسیج به عنوان هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج نامگذاری شده است.

در پایان از 27تن از مدیران پایگاههای بسیج و اسوه های اخلاقی با اهدا لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شد.ک/2

8122/