۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۲۰:۱۴
کد خبر: 80105416
T T
۰ نفر
تور رالي ورزشكاران پارالمپيك ايران و روسيه  در 'درياي بارنز - خليج فارس'

اصفهان- صداي روسيه از برگزاري مسابقات رالي تحت عنوان 'درياي بارنز - خليج فارس' با حضور ورزشكاران پارالمپيك ايران و روسيه خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا و به نقل از صدای روسیه، این مسابقه اتومبیلرانی از شهر بندری روسیه در كرانه اقیانوس منجمد شمالی آغاز می شود و در بوشهر واقع در كناره های خلیج فارس پایان می یابد.

صدای روسیه زمان آغاز مسابقات اتومبیلرانی كه با حضور ورزشكاران پارالمپیك روسیه و ایران برگزار می شود را ماه جولای میلادی اعلام كرد.

براساس این گزارش ، در مسابقه پیش رو كه چگونگی برگزاری آن با نمایندگی های دیپلماتیك دو كشور هماهنگ شده است ، ورزشكاران ایران در یكی از بخش های مسیر مسابقه در اراضی روسیه به سایر شركت كنندگان ملحق می شوند و پیش بینی می شود بیش از پنج گروه از ورزشكاران پارالمپیكی روسیه و ایران در آن شركت كنند.

قرار است ورزشكاران یاد شده از مسكو ، لیپتسك ، استان آستراخان سپس از قزاقستان و تركمنستان وارد ایران شوند و به سمت خلیج فارس حركت كنند.

ورزشكاران روسی در بازگشت نیز پس از گذشت از كشورهای جمهوری آذربایجان ، داغستان و چچن روسیه وارد روسیه می شوند تا به این شكل یك دور كامل بدور دریای خزر چرخیده باشند.

براساس گزارش صدای روسیه ، ورزشكاران پارالمپیك هر دو كشور در یك ماه مسابقه حدود 10 هزار كیلومترمی پیمایند.

در سال گذشته نیز صعود مشترك ورزشكاران پارالمپیك روسیه و ایران به دماوند مرتفع ترین قله ایران در انجام شد.

7132
۰ نفر