۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۶:۱۰
کد خبر: 80104958
T T
۰ نفر

چهار تن زباله از ورودي شهر گناباد جمع آوري شد

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۶:۱۰
کد خبر: 80104958
چهار تن زباله از ورودي شهر گناباد جمع آوري شد

گناباد- چهار تن زباله در اقدامي نمادين از ورودي شهر گناباد جمع آوري شد.

به گزارش روز دوشنبه خبرگزاری جمهوری اسلامی در این اقدام، كاركنان اداره محیط زیست، معاونت امور بهداشتی گناباد و شركت نظیف كاران شرق به مدت چهار ساعت ورودی شهر گناباد (كیلومترهفت جاده گناباد - تربت حیدریه) را كه زباله گاه شهری این شهر نیز در آنجا واقع است از آشغال و مواد زاید پاكسازی كردند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست گناباد در حاشیه این اقدام در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت:همزمان با اردیبهشت ماه هر سال كه هفته زمین پاك نیز در آن قرار دارد اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گناباد با همكاری ادارات و تشكل های زیست محیطی اقدامات نمادین و آموزشی را به انجام می رساند.

'محمد یوسف زاده' افزود: امسال نیز پاكسازی معابر و كانالهای روستای رهن با همكاری دانش آموزان و پرسنل مجتمع آموزشی قمر بنی هاشم روستا و پاكسازی طبیعت و مسیر خطوط انتقال گاز شهرستان گناباد با همكاری واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست مركز بهره برداری خطوط انتقال گاز گناباد انجام شد.

وی افزود:بازدید صدها دانش آموز و نونهال مهد كودك از موزه حیات وحش و پاكسازی زمینهای مجاور زباله گاه شهری گناباد با همكاری شهرداری و معاونت بهداشتی شهرستان و پاكسازی زمینهای مجاور زباله گاه شهری كاخك با همكاری شهرداری و آموزش و پرورش كاخك از دیگر اقدامات انجام گرفته در این راستا می باشد.

رییس مركز بهره برداری خطوط انتقال گازگناباد نیز در حاشیه این مراسم گفت:با اجرای این طرح می خواهیم در فصل بهار برای داشتن زمینی سبز و بدون آلودگی هم پیمان شویم.

مهندس محمودی این پروژه را با رویكرد اجرای بهتر نظام آراستگی در سطح منطقه دانست و بیان كرد با اجرای این طرح، علاوه بر زیبایی محیط، گام بزرگی در راستای اهداف HSE منطقه برداشته خواهد شد.

1922/659

سرخط اخبار استان‌ها