۲۶ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۰۶
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85355796
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرقت چرخ سطلهای زباله در گناباد موجب بی نظمی در ارائه خدمت شد

گناباد- ایرنا- مدیر خدمات شهری شهرداری گناباد گفت: افزایش سرقت چرخهای سطل‌های زباله در مناطق مختلف به عنوان یکی از معضلات مهم در این شهر موجب بی نظمی در ارائه خدمات برای شهروندان شده‌ است.

حسین خاکشور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برخی افراد متخلف برای سودجویی خود اقدام به سرقت چرخ سطل های زباله می کنند که باید با این پدیده به شدت مقابله شود.

وی بدون ارائه آماری در این خصوص تاکید کرد: بازرسان شهرداری و نیروی انتظامی با سارقان این گونه اموال عمومی به شدت برخورد خواهند کرد و نباید سودجویی برخی افراد متخلف موجب اختلال در خدمات رسانی به کل شهرواندان شود.

مدیر خدمات شهری شهرداری گناباد گفت: سرقت چرخهای سطلهای زباله موجب می شود که نتوان تا زمان تعمیر و نصب چرخ جایگزین از آنها به درستی استفاده کرد و نتیجه آن بی نظمی و کندی در ارایه خدمات به شهروندان است.

خاکشور ضمن ابراز گلایه از برخی شهروندان که بدون در نظر گرفتن ساعات جمع آوری زباله، زباله های تَر خود را در معابر و نهرهای آب رها می کنند افزود: شهرداری گناباد همواره به دنبال ارائه خدمات مطلوب و کسب رضایت شهروندان است و این مهم جز با مشارکت بیشتر شهروندان به نحو مطلوب محقق نمی شود.

میزان تولید روزانه زباله در شهر گناباد ۴۴ تن و تولید زباله طی همین مدت در شهرهای تابعه این شهرستان شامل "بیدخت، روشناوند و کاخک" نیز ۸۵۰ تا هزار کیلوگرم و در روستاها بیش از ۴۰۰ کیلوگرم است.

از مجموع پنج هزار و ۹۰۰ کیلومتر مربع وسعت گناباد، هزار و ۸۰۰ هکتار مربوط به محدوده مرکزی این شهر است.

مرکز شهرستان گناباد با ۲ بخش مرکزی و کاخک و چهار شهر گناباد، بیدخت، روشناوند و کاخک و ۱۱۲ روستا در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha