۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۳:۳۷
کد خبر: 80104453
T T
۰ نفر
تبليغات نامزدها درحوزه انتخابيه تفرش،آشتيان وفراهان شدت گرفت

اراك- رييس ستاد انتخابات و معاون سياسي و امنيتي استانداري استان مركزي گفت: تبليغات دو نامزد حوزه فراهان، تفرش و آشتيان در مرحله دوم نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي شدت گرفت.

'ابوالقاسم نصرالهی' روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فعالیت تبلیغاتی دو نامزد این حوزه انتخابیه در زمان تعیین شده با شور و نشاط بالایی آغاز شده و روز به روز بر وسعت و تنوع آن افزوده می شود.

وی بیان كرد: سخنرانی نامزدها و طرفداران در محافل خصوصی، عمومی و مساجد ادامه دارد و قشرهای مختلف مردم نیز موضوع انتخاب یكی از این دو نامزد را با حساسیت پیگری می كنند.

رییس ستاد انتخابات استان مركزی اضافه كرد: در خیابان های اصلی شهرستان های تفرش، آشتیان و فراهان و بخش خنجین در محل های تعیین شده پوسترها، نام و تصاویر این دو نامزد به چشم می خورد.

نصرالهی بیان كرد: با توجه به اینكه همه فرآیند برگزاری انتخابات از جمله اخذ رای به صورت تمام الكترونیكی در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان برگزار می شود، آمادگی های لازم در عوامل اجرایی و نظارت فراهم شده است.

وی اضافه كرد: همچنین برگزاری آزمایشی اخذ رای به صورت الكترونیكی در حوزه تفرش، آشتیان و فراهان در مصلا های نماز جمعه در این سه شهرستان با موفقیت و استقبال قشرهای مختلف مردم برگزار شده است.

رییس ستاد انتخابات استان مركزی اظهار كرد: تعامل هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی برای برگزاری سالم و تلاش برای حضور گسترده مردم در مرحله دوم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مطلوب است.

مرحله دوم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تفرش، آشیتیان و فراهان 15 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.ك/3

517/559
۰ نفر