۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۳:۰۲
کد خبر: 80104345
T T
۰ نفر
انديشه هاي تابناك امام خميني (ره) براي نسل جوان تبيين شود

فرماندار اهوازگفت: معمار كبير انقلاب اسلامي تحولي عظيم در جهان ايجاد كرد كه وظيفه ما تداوم حركت انقلابي آن بزرگوار و تبيين انديشه هاي تابناك او براي نسل جوان است.

به گزارش دوشنبه روابط عمومی فرمانداری اهواز،'عبدالعزیز فدعمی' با ذكر این مطلب در جلسه ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) افزود عزت و سربلندی امروز ملت ایران مرهون مجاهدت ها و افكار آسمانی بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی در جهت برافراشتن پرچم اسلام ناب محمدی و برقراری عدالت است و همه ما وظیفه داریم با حركت در جهت آرمان های مقدس وی دین خود را به انقلاب اسلامی ادا كنیم .

وی افزود: هرچه از عمر پربركت انقلاب می گذرد وظیفه ما جهت حفظ دستاوردهای نظام و رساندن پیام انقلاب اسلامی و اندیشه های بنیانگذار كبیر آن به جهان بیشتر می شود .

مهندس فدعمی خاطرنشان كرد: با برنامه ریزی های انجام شده جهت برگزاری هرچه با شكوه تر سالگرد ارتحال امام خمینی و اعزام كاروان های زایران به حرم مطهر بار دیگر عشق و ارادت مردم ولایت مدار كشور به حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به نمایش در می آید .

وی افزود: برنامه های مختلفی جهت بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و آغاز زعامت مقام معظم رهبری در شهرستان اهواز پیش بینی شده است .

فدعمی افزود: هفته بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) از سه شنبه نهم خرداد آغاز و تا پانزدهم خرداد ادامه دارد.

این مقام مسوول بیان داشت: مراسم اصلی بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در اهواز ساعت 10 صبح روز چهاردهم خرداد در حسینیه اعظم برگزار می گردد.

وی با اشاره به اینكه هرساله برنامه های فرهنگی مناسبی در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در مركز استان انجام می پذیرد خواستار اجرای برنامه های خاص این ایام در مناطق مختلف از جمله مناطق حاشیه و روستاها شد.

ك/1 7158/641