۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۹:۳۱
کد خبر: 80103123
T T
۰ نفر

اصفهان - فرماندارگلپايگان گفت: شانيت اعضاي شوراهاي اسلامي شهر و روستا، خدمتگزاري بي منت به مردم است.

'حسین صمدانی' روزیكشنبه در حاشیه برگزاری همایش شوراهای اسلامی گلپایگان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت روز ملی شوراهای اسلامی، افزود: در مدت اجرای سه دوره شوراهای اسلامی شاهد فعالیت و تلاش خوبی از سوی آنان، شهرداران و دهیاران در شهرهای گلپایگان، گوگد و گلشهرو روستاها در این شهرستان بودیم كه جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه شوراها در خدمتگزاری به مردم افزود: پیگیری مطالبات مردم با همكاری دستگاههای اجرایی برای توسعه و آبادانی و رفع مشكلات آنان موجب رضایتمندی خداوند و سربلندی جمهوری اسلامی خواهد شد.

فرماندار گلپایگان به برخی از مشكلات و نارسایی های پیش روی شوراها برای خدمت بیشتر به مردم اشاره كرد و افزود: قانون تشكیل شوراهای اسلامی نیاز به بازنگری دارد وانتظار می رود مجالس هشتم و نهم در این زمینه برای پویای بیشتر فعالیت این نهاد مردمی اقدام كنند.

صمدانی به نقش آموزش برای اعضای شوراهای اسلامی برای توسعه فعالیت ها اشاره كرد و اظهارداشت: این آموزش ها می بایست به صورت مستمر حتی برای شوراهای فعلی انجام شود.

فرماندارگلپایگان با بیان اینكه در جمهوری اسلامی جایگاه مسوولان درهر سمت باید حفظ شود، تصریح كرد: اعضای شوراهای اسلامی شهرو روستا، شهرداران، دهیاران و مسوولان با حفظ حرمت یكدیگر و با تعامل بیشتر با مردم برای توسعه این شهرستان كه از ظرفیت های بالایی برخوردار است تلاش كنند تا شاهد كارنامه درخشانی از آنان در این دوره ازشوراها در گلپایگان باشیم.

بخشدار مركزی گلپایگان هم به ایرنا گفت: این همایش یك روزه با هدف تجلیل از زحمات اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهرداران و دهیاران به مناسبت روز ملی شوراها در تالار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

'خسرو نوبخت' افزود: بررسی مشكلات و نیازهای شوراها از دیگر اهداف این همایش بود.

وی خاطرنشان كرد: در این همایش كه حجت الاسلام و المسلمین 'محمد ابراهیم نكونام' نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس، 'سید حسین میرمحمدی' نماینده منتخب مردم این دو شهرستان در مجلس نهم، امام جمعه، فرماندار، شهرداران سه شهرگلپایگان گوگد و گلشهر و مسولان واعضای شورای اسلامی شهرستان شركت داشتند با بیان دیدگاه های خود در زمینه فعالیت، مشكلات و اهمیت شوراها سخن گفتند.

شهرستان گلپایگان با حدود 90 هزارنفر جمعیت و با سه شهر گلپایگان گوگد وگلشهر و52 روستا و آبادی در 180 كیلومتری غرب اصفهان است.

7138/1011