۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۵:۵۶
کد خبر: 80102649
T T
۰ نفر

شهركرد- دستيار ويژه رييس جمهوري در طرح هاي مهر ماندگار گفت: با تلاش مسوولان و برنامه ريزي انجام شده، پروژه سد باباحيدر شهرستان فارسان تا پايان سالجاري تكميل مي شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا 'علی اكبرمحرابیان' روز یكشنبه هنگام بازدید از روند پیشرفت احداث سد بابا حیدر در شهرستان فارسان اظهار داشت: اجرای برنامه زمان بندی و تسریع در اجرای آن از اولویت های مسوولان محلی و استانی در چهارمحال وبختیاری است.

وی تكمیل طرح های عمرانی مصوب در سفرهای استانی رییس جمهوری و هیات دولت به استان های كشور را از دغدغه های دولت دهم و دكتر احمدی نژاد عنوان كرد و گفت: تلاش می كنیم، تا آنجا كه ممكن است هیچ پروژه ای از این دولت، برای دولت آینده باقی نماند.

محرابیان ادامه داد: با تدبیر رییس جمهوری، 800 پروژه در كشور به نام طرح های ' مهر ماندگار' كلید زده شد كه 24 پروژه در چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دستیار ویژه رییس جمهوری در طرح های مهر ماندگار با تاكید بر لزوم پیگیری و تلاش مدیران استانی برای تكمیل این پروژه ها ادامه داد: تكمیل طرح های مهر ماندگار با دستور اكید رییس جمهوری، در حال پیگیری است.

مدیر پروژه سد بابا حیدر نیز در این دیدار اظهار داشت: این پروژه از ابتدای سال 89 آغاز شده و به پیشرفت فیزیكی 50 درصدی رسیده است.

'جهانشاه موعدی' افزود: تا كنون برای اجرای این پروژه 200 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده و برای اتمام آن به 350 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، این سد تا پایان آبان ماه سالجاری آبگیری می شود.

به گزارش ایرنا،‌دستیار ویژه رییس جمهوری در طرح های مهر ماندگار، روز یكشنبه با هدف تسریع در روند اجرای24 پروژه مهر ماندگار چهارمحال و بختیاری به این استان سفر كرد.

8125/547
۰ نفر