۹ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۹:۱۸
کد خبر: 80100973
T T
۰ نفر

بسيج كارگري بزرگترين تشكل كارگري دنيا است

۹ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۹:۱۸
کد خبر: 80100973

سمنان - فعال جامعه كارگري و عضو بسيج كارگري سمنان به مناسبت نهم ارديبهشت روز بسيج كارگري افزود: بسيج كارگري بزرگترين تشكل كارگري دنيا است كه به دنبال انسجام‌ و هم افزايي هر چه بيشتر اعضاي بسيج كارگري است.

'حبیب الله محقق' گفت: اقتصاد كشور نیازمند نیروی انسانی متخصص و متعهد، ماهر،‌ تلاشگر و جهادی در میدان كار است.

وی افزود: نیروی انسانی متخصص می تواند كشور را به مدارج عالی برساند؛ اما اگر از این نیرو استفاده نشود ممكن است كشور را به چالش بكشاند.

مدیر عامل موسسه خیریه فرهنگی جهادی سمنان بیان داشت: بسیج بر اساس رسالتی كه دارد امروز در تمامی اقشار جامعه دارای تشكل و سازمان است كه یكی از آنها قشر بسیج كارگرری است.

وی افزود: نقش بسیج كارگری در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی بسیار ممتاز و برجسته بوده است.

محقق با بیان اینكه قشرهای كارگری در حركت های انقلابی و اسلامی كشورمان همیشه پیشتاز بوده اند خاطر نشان كرد: كارگران باید تلاش كنند تا ایران اسلامی در دنیای اسلام و جهان یك پرچم بر افراشته در بخش صنعت به حساب بیاید.

این فعال جامعه كارگری افزود: بسیج همیشه در صحنه‌های دفاع از ارزش‌های انقلاب آماده بوده اما لازم است كه در عرصه‌های مختلف از جمله اقتصادی و فرهنگی حضور یابد و پیشتاز حركت‌های فرهنگی و اقتصادی باشد.

محقق بیان كرد: سازمان بسیج كارگری وظیفه سازماندهی و برنامه ریزی برای قشر كارگر را بر عهده دارد.

وی گفت: كارگران تلاشگر یكی از عزیزترین و محبوب‌ترین اقشار جامعه نزد معصومین و ائمه اطهار(ع) هستند، به نحوی كه پیامبر گرامی اسلامی(ص) بردست پینه بسته كارگر بوسه می‌زدند و كار و كوشش را عبادتی عظیم می‌دانستند.

مدیر عامل موسسه خیریه فرهنگی جهادی سمنان گفت: كارگران بال‌های جامعه هستند كه كشور را به سمت رشد، تعالی و تكامل سوق می‌دهد و افق‌های امیدبخش را در عرصه‌های مختلف عمران و آبادانی نمایان می‌سازند.ك/3

608