۹ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۳:۱۲
کد خبر: 80100105
T T
۰ نفر

تهران - كسب رضايت 70 درصدي مشتريان از خدمات پس از فروش در برنامه هاي سال جاري ايران خودرو قرار گرفت.

به گزارش ایرنا از ایكو پرس، گروه صنعتی ایران خودرو برنامه های راهبردی این گروه را در حوزه خدمات پس از فروش خودروهای سواری، كسب رضایت مشتریان و توسعه سهم بازار قطعات یدكی ابلاغ كرد.

بر این اساس برنامه استراتژیك ایران خودرو در حوزه خدمات پس از فروش خودروهای سواری، سهم بازار فروش قطعات یدكی ایساكو در سال جدید 5/56 درصد تعیین شده، در حالی كه این میزان در سال 90 برابر با 5/50 درصد بوده است.

همچنین حجم فروش ریالی قطعات یدكی ایساكو كه در سال قبل چهار هزار و 891 میلیارد بوده، برای سال جدید، شش هزار و 650 میلیارد ریال تعیین شده است.

این گزارش هدف گذاری ایساكو برای كسب سهم بازار خدمات گارانتی و وارانتی در سال جدید را 55 درصد اعلام كرده كه در سال گذشته 1/45 درصد بوده است.

بر اساس برنامه استراتژیك خدمات پس از فروش میزان رضایت مشتریان از كیفیت خدمات پس از فروش در سال جدید 70 درصد عنوان شده و بهبود میانگین امتیاز ارزیابی نمایندگی ها نسبت به عملكرد سال 90 دست كم 10 درصد برآورد شده است.

همچنین تعداد نمایندگی ها كه در سال گذشته 850 نمایندگی بوده در سال جدید به 865 نمایندگی و تعداد جایگاه های تعمیراتی به هفت هزار و 789 جایگاه افزایش می یابد.

در این گزارش آمده است، موجودی قطعات یدكی اصلی در شبكه از 77 درصد در سال گذشته به 85 درصد در سال 91 افزایش می یابد.

شایان ذكر است، حوزه خدمات پس از فروش خودروی سواری ایران خودرو، شركت های ایساكو، امدادخودرو و همگام خودرو را در بر می گیرد و در این میان ایساكو متولی این حوزه محسوب می شود.

اقتصام**3917**
۰ نفر