۶ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۴:۵۶
کد خبر: 80096692
T T
۰ نفر

ساري - رييس شوراي اسلامي شهر آمل از اختصاص دو قطعه زمين به كشتي گيران المپيكي و حامي مردم مظلوم فلسطين كه از اين شهرستان در مسابقات جهاني از رو به رو شدن با حريف رژيم صهيونيستي خوداري كرده بودند ، خبر داد.

' علی قاسمی ' روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با مصوبه شورای اسلامی شهر آمل، شهرداری این شهر 200 متر مربع زمین در این شهر به 'قاسم رضایی' و' محسن حاجی پور ' اختصاص داد.

رضایی ، ملی پوش آملی وزن 96 كیلوگرم تیم ملی كشتی فرنگی است كه برای دومین دوره متوالی پس از المپیك پكن در المپیك لندن شركت می كند.

حاجی پور هم ملی پوش آملی وزن 55 كیلوگرم تیم ملی است كه برای كسب سهمیه المپیك لندن از رویارویی با حریف رژیم صهیونیستی خودداری كرده بود.

قاسمی گفت : البته رضایی در وزن 96كیلو گرم نیز در مسابقاتی كه حاجی پور از رو به رو شدن با حریف اسرائیلی خوداری كرده بود ، حضور داشت و به قرعه حریف رژیم صهیونیستی برخورد و برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین با آنان رو به رو نشد.

رییس شورای اسلامی شهر آمل با ارزشمند خواندن اقدام كشتی گیران آملی ، افزود : ورزشكاران شایسته آملی در مسابقات مهم جهانی خصلت و منش پهلوانی را در ورزش قهرمانی به اثبات رساندند و شایسته تجلیل هستند.

وی ادامه داد : خوشبختانه شهرداری آمل هم در این خصوص به سرعت مراحل اداری واگذاری تفكیكی زمین را به نام این دو كشتی گیر انجام داده و حتی پروانه ساختمانی را نیز برای آنان رایگان كرده است.

قاسمی گفت: موافقت شورای نامگذاری شهرداری آمل با نامگذاری خانه كشتی آمل به نام پهلوان قاسم رضایی اقدام ارزشمند و حمایتی شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل در حمایت از ورزش كشتی و كشتی گیران مدال آور این شهرستان است.

7327/1654/245
۰ نفر